Drtivá většina herních studií testuje reklamy špatně, říká. Řeší to startupem, teď získal investici
Startup AdSpawn zkracuje čas produkce reklam a zvyšuje jejich návratnost. Uzavřel své první investiční kolo, pomohou mu Češi.
Slovenský AdSpawn, založený Milanem Štrbou, Martinem Lutherem, Romanem Janajevem a Tomášem Pospíchalem, uzavřel investiční kolo ve výši 40 tisíc eur (jeden milion korun) a získal místo v akceleračním programu Sherpa od Czech Founders VC. Startup se zaměřuje na automatizovanou tvorbu a testování reklam pro mobilní herní studia. Během prvního týdne po aktualizaci platformy dodal AdSpawn stovky marketingových materiálů pro mobilní hry různých velikostí, včetně titulu s více než 400 miliony stažení a obratem 94 milionů dolarů.
AdSpawn kombinuje AI automatizaci, analýzu herních dat a zkušenosti z více než dvou tisíc kampaní, čímž zkracuje čas produkce reklam a zvyšuje jejich návratnost. Platforma dokáže na základě pouhého odkazu na hru automaticky analyzovat všechna veřejně dostupná data, provést průzkum trhu a vygenerovat kompletní sadu textových, statických i video reklam bez nutnosti dodání vlastních podkladů ze strany klienta. „Žádná hra by neměla selhat kvůli špatnému marketingu. Drtivá většina studií, s kterými jsem pracoval, testuje reklamy špatně nebo málo,“ říká spoluzakladatel Milan Štrba, který má za sebou vedení výkonnostního marketingu pro herní studia po celém světě včetně Electronic Arts, Voodoo a BoomBit.
Cílem startupu je globální expanze a zpřístupnění efektivního marketingu. „Chceme dát každému hernímu studiu šanci testovat jako ti nejlepší – i bez velkého týmu nebo agentury,“ doplňuje Martin Luther, který dříve pracoval na škálování her s milionovými rozpočty. Potenciál AdSpawnu potvrzuje také Ivan Kristeľ z Czech Founders VC: „AdSpawn staví na skvěle sehraném seniorním týmu s hlubokým vhledem do tématu a už teď se připravuje na další investiční kolo.“