E-commerce platforma RedCrox chce na Fundlift.cz od lidí vybrat 3,5 milionu Kč

Michal PtáčekMichal Ptáček

fundlift
0Zobrazit komentáře

Na český crowdfundingový portál Fundlift míří další projekt z oblasti e-commerce. A to konkrétně alternativní e-commerce platforma RedCrox, kterou cca před 3 lety založil manželský pár v podobě irského podnikatele Stephena Johna Alexandera Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan.

Jak to celé  funguje?

RedCrox konkrétně propojuje oblasti sportu, nakupování a zábavy, kdy přináší netradiční model nabízející takzvaný gamification of shopping / e-commerce gamifikace, který umožňuje uživatelům hrát se svými účtenkami a vyhrát zpět peníze formou 100% CashBack. 

„Registrovaní členové RedCrox.com nahrají svou účtenku z internetového nebo kamenného obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku, na svůj osobní účet RedCrox, zúčastní se hádáním výsledku v následující sportovní události nebo v soutěži na RedCrox.com. Uhodnou-li správně výsledek, získají 100% CashBack. Je to zábavné, je to snadné a je to naprosto zdarma,“ popisují princip fungování Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.

Na crowdfundingovém portálu Fundlift, chce pak RedCrox, který má momentálně cca 300 nákupních partnerů včetně firem jako je Amazon, Real Madrid Online Store, Alibaba Express, Baťa nebo Dámejídlo, získat 3,5 milionu Kč výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a.

simona-kijonkova

Přečtěte si takéZakladatelka Zásilkovny spouští nový projekt zaměřený na služby s investicí několika milionů korunZakladatelka Zásilkovny spouští nový projekt zaměřený na služby s investicí několika milionů korun

Vybraná částka by pak měla být použita především na posílení prodeje, marketingu a vývoj software. Kampaň, ve které se během pár hodin platformě podařilo získat 388 tisíc Kč od 22 investorů/uživatelů, najdete ZDE.

red

Amazon již brzy spustí první obchod s potravinami bez prodavačů a čekání na placení

amazongo3
0Zobrazit komentáře

Jak už je tomu každoročně zvykem, Amazon si na svém PR těsně před Vánoci dává naplno záležet a tak si i pro tento rok připravil další pecku. Tou je vyřešení „problému“ s dlouhými frontami v obchodech, stresu z nakupování a třeba i komunikace s prodavači, kteří jsou často nepříjemní.

Oním řešením je samoobslužný obchod s názvem Amazon Go, který byl spuštěn v americkém Seattlu pro zaměstnance Amazonu, s plánovaným spuštěním začátkem příštího roku i pro běžnou veřejnost. V obchodě lze najít vše od běžných, po prémiové potraviny, včetně lahůdek a předpřipravených obědů nebo večeří, až po pekárnu.

casey-neistat

Přečtěte si takéOblíbený youtuber Casey Neistat ukončil denní vlog a prodal svůj startup za 25 milionů dolarůOblíbený youtuber Casey Neistat ukončil denní vlog a prodal svůj startup za 25 milionů dolarů

Vše funguje na velmi jednoduchém principu. Stačí si stáhnout aplikaci, vytvořit účet a přidat kreditní kartu – při vstupu do obchodu z aplikace naskenujete QR kód, kterým aplikace rozpozná, že začínáte nakupovat. Automatické senzory u každé potraviny pak samy poznají, když si danou věc odeberete, případně zase vrátíte zpět, a přidají ji do nákupního seznamu.

1

Při odchodu z obchodu se zcela automaticky nákup zaplatí a v aplikaci se zobrazí účtenka. To vše zcela bez lidského zásahu, manuální kontroly nebo přímého lidského kontaktu. To má samozřejmě svá pro a proti, jde ale o příjemnou alternativu k běžným obchodům a k online zavážkám potravin nebo rozvozu jídla.

V Česku nic podobného v nejbližší době nečekejme

Všichni jsou si vědomi, že je český trh velmi specifický. Je senzitivní na ceny potravin, stejně jako osobní služby a donutit běžné zákazníky, kteří rádi nakupují ve fyzických obchodech, k podobným technologiím, je těžkým úkolem. Mimo to zároveň Amazon v Česku prochází menšími změnami – jeho největší a prozatím jediný sklad je součástí velkého prodeje.

amazonpraha

vin-2

Přečtěte si takéVinograf se hodil do gala, pomáhal s tím i Jakub ŠpaňhelVinograf se hodil do gala. Na novém vzhledu známého vinného baru se podílel i Jakub Špaňhel

Logistická divize Logicor, spadající pod investiční společnost Blackstone, pod kterou již 2 roky skladovací prostory Amazonu v Praze patří, je totiž podle serveru E15.cz v procesu prodeje za přibližně 270 miliard korun. Novým vlastníkem by měl být singapurský státní fond GIC.

Foto: Amazon