Jsou mu jen dva roky, ale mezi klienty má Disney, Nike či Metu. Pomáhá jim s firemní kulturou
Startup CultureBoard po vstupu na trh rychle oslovil největší globální značky. Od investorů teď získává dalších 10 milionů korun.
I když vznikl teprve dva roky zpátky, nástroje od slovensko-českého CultureBoardu využívají i největší globální značky včetně Amazonu, Microsoftu, Spotify nebo přímo Harvardské univerzity. V jednoduchosti je přitom síla. Ve svých produktech startup využívá memy a gify a zjednodušuje komunikaci v reálném čase, čímž pomáhá zlepšovat firemní kulturu. A slyší na to také investoři, kteří mu poslali dalších deset milionů korun. Přinášíme souhrn nejdůležitějších informací.
Startup: CultureBoard (oficiální název Good Vibes Software)
Kdo, kolik a v jakém kole investuje: Slovenská společnost Vision Ventures posílá 400 tisíc eur (10 milionů korun) jako navazující částku k takzvanému pre-seed kolu z loňska, kdy tento fond investoval 200 tisíc eur (pět milionů korun).
Kolik již startup získal celkem: Dohromady jde o 900 tisíc eur (skoro 23 milionů korun), které kromě Vision Ventures v průběhu času poskytl partner Presto Ventures Vojta Roček, Jinej Fond Jiřího Hlavenky a Jana Slámy a Klára Losert ze startupu Talkbase.
Co startup dělá: Vyvíjí soubor modulů pro HR manažery s cílem zlepšovat firemní kulturu. Nahrazuje při tom několik různých nástrojů, které firmy běžně používají.
Jak CultureBoard funguje: Aktuálně nabízí tři moduly. SurveyMeme do firemních dotazníků přidává zábavu v podobě gifů a meme obrázků. KudosLink slouží jako virtuální nástěnka, na niž mohou lidé připínat vzkazy, memy či vtipné obrázky. FeedBeo pak umožňuje pokládání otázek a průzkumů v reálném čase, například během firemních meetingů.
„Aktuálně je FeedBeo nejrychleji rostoucím modulem, po půl roce od spuštění předběhl čísla předchozích dvou dohromady,“ pochvaluje si zakladatel Peter Paluš. Čtvrtým modulem pak má být „kopilot“ založený na umělé inteligenci, který team leaderům pomůže zvládat problémy spojené s vedením lidí jako sledování meetingu, poskytování zpětné vazby a podobně.