KFC začíná prostřednictvím “SMS” startupu Dodo rozvážet jídlo v Brně
Už několik měsíců fastfoodový řetězec KFC, respektive společnost AmRest, která sítě KFC v České republice provozuje, prostřednictvím české delivery služby Dodo vyřizující objednávky přes SMS nebo Facebook messenger, rozváží v Praze a Plzni své objednávky až do domů svých zákazníků.
Nyní KFC přidává do seznamu podporovaných lokalit i druhé největší české město, Brno, kde rovněž pomocí partnerského Dodo garantujícího rozvoz do 30 minut, začíná své objednávky doručovat.
Dodo, které v březnu tohoto roku od skupiny KKCG Karla Komárka odkoupil majitel ecommerce akcelerátoru Inveo, Michal Menšík, k rozvozu používá vlastní flotilu zelenobílých vozů, která tak doplňuje stávající červenou flotilu vozů KFC, oproti které nabízí především rychlejším doručení a propracovanější objednávkový systém, ve kterém mohou zaměstnanci vidět statistiky doručování v reálném čase a proces přípravy a doručení tak jednodušeji koordinovat.
„Celý proces se nám daří zvládnout i díky skvělé a rychlé práci zaměstnanců KFC, kteří mají stanovený limit 10 minut na celou přípravu jídla. Zbytek času pak zůstává na přepravu objednávek. Fungujeme na základě zón. Praha je například rozdělená do dvanácti, Plzeň zase do tří. Každá oblast má svou restauraci a své kurýry, kteří ji obsluhují,“ upřesňuje fungování systému Michal Menšík, CEO DoDo.