Létáte často a nechcete řešit, kde zaparkujete? Letiště Praha nabízí pro firmy jednodušší parkování
Firmy neustále hledají moderní řešení, která šetří náklady, administrativu a především nervy. Jedno takové přináší Letiště Praha.
Cestovní ruch se po dlouhém pandemickém období ticha zcela obnovil. Je to znát jak v ulicích světových metropolí, které se zaplnily turisty, tak na letištích. Jejich prostory každý den ožívají desetitisíci lidí, kteří míří na dovolenou nebo pracovní cestu. Právě na služební cesty se nyní zaměřilo Letiště Praha, které nabízí firemní kartu pro neomezené celoroční parkování. V rámci firmy ji přitom mohou využívat i ti zaměstnanci, kteří nejedou za hranice pracovat, ale odpočívat.
Před každým letem člověk tradičně řeší, jak se dopravit na letiště. Ti, kdo využijí MHD, před sebou mají vyhlídku nepříliš pohodlné jízdy. Pohodlnějším dopravním prostředkem může být taxi, ale v případě, že takto cestujete kvůli práci i několikrát do měsíce, není to vstřícné vůči firemním nákladům. Vlastní nebo firemní vůz je nejpohodlnější volba, ale v takovém případě je potřeba vyřešit, kde zaparkovat, ideálně v blízkosti terminálů. O parkování přímo na letišti je totiž stále větší zájem.
„Letošní sezóna se vyznačuje velmi vysokou poptávkou po parkování přímo na letišti – lidé po pandemii covidu totiž preferují dopravu vlastním vozem oproti jiným ‚hromadným‘ způsobům nebo transferům ze vzdálenějších parkovišť v okolí. Všechny naše parkovací domy mají průměrnou obsazenost kolem 80 procent, v sezóně i více než 90 procent, a proto si doporučujeme parkovací místo rezervovat předem,“ říká Teresa Gibim Gallardo, ředitelka Služeb cestujícím.
Pro ty, kdo cestují pravidelně, ale třeba i nárazově, nabízí Letiště Praha firemní kartu, se kterou odpadá právě nutnost rezervace. Místo pro auto je zajištěné v největším parkovacím domě s názvem PC COMFORT, který stojí přímo u dvojice terminálů – do Terminálu 1 se dostanete během jedné minuty chůze, do Terminálu 2 díky kryté lávce za tři minuty chůze.
Takové řešení v současné době stále častěji využívají majitelé a manažeři velkých společností, jako jsou například Exim Tours, Fischer nebo B. Braun, ale i rozjíždějících se startupů. Firemní agendu totiž dokáže zbavit zátěže hned v několika směrech. V první řadě jde o chytrou úsporu nákladů – cena firemní karty činí 3 490 korun měsíčně. V případě, že by zaměstnanec parkoval bez ní, zaplatí tolik například za dvě parkování po dobu tří dnů. Takto může za stejnou cenu využít měsíc neomezeného používání karty hned několik zaměstnanců.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.