LinkedIn utratil 1,5 miliardy dolarů za populární vzdělávací platformu

Screen Shot 2015-04-10 at 01.20.04
0Zobrazit komentáře

LinkedIn byl poslední dobou trochu v pozadí, když relativně v tichosti kupoval menší technologické startupy a posiloval jádro svého systému novými funkcemi. V souvislosti s těmito kroky nyní tenhle gigant ohlásil další akvizici, tentokrát do vzdělávací platformy Lynda.com, za kterou zaplatil 1,5 miliardy dolarů.

Něco málo přes polovinu, přesněji 52%, bude vyplaceno v hotovosti, zbývající část poté ve formě akcií, s tím, že většina aktuálních zaměstnanců Lynda.com se přesune do týmu LinkedIn.

8408205423_2853ba7891_h

Přečtěte si takéStartup investice: Equity investice pokračováníStartup investice: Equity investice pokračování

Lynda jako společnost funguje úctyhodných 20 let a založila jí Lynda Weinman, které je momentálně již přes 60 let! Původně byl server zaměřen jen na výuku HTML a CSS pomocí psaných postupů. Později se připojil Photoshop nebo management a různá instruktážní videa.

Lyndě se během pár let podařilo stabilizovat příjmy a každý rok skončila ve stále větším zisku. Nebylo tak třeba žádných zásadních investic, alespoň v prvních 16 letech, stejně jako se nijak aktivně nehledal kupec. Když ale podle blogpostu přišel LinkedIn, obě strany tušily, že z toho bude nejen dlouhodobá spolupráce, ale i synergie, která povede ke spojení obou firem.

lynda-to-join-linkedin-600px

Dříve vysmívaný konkurent Applu prodal za 12 hodin přes 2 miliony telefonů

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Výrobci telefonů Xiaomi, kterému spousta lidí neřekne jinak než „čínský Apple“, se v poslední době velmi daří.

samsungtroll

Přečtěte si takéZisk Samsungu se propadl o drtivých 60%, válcují ho Apple a levné XiaomiZisk Samsungu se propadl o drtivých 60%, válcují ho Apple a levné Xiaomi

Xiaomi jehož hodnota se po posledním kole investic odhaduje na 45 miliard dolarů, tentokrát uspořádalo 12 hodinový výprodej, během kterého podle portálu CNet dokázalo prodat 2,12 milionů chytrých telefonů. (pro porovnání – při podobné akci Xiaomi loni prodalo 1,3 milionu telefonů). K tomu navíc Xiaomi dokázalo prodat 38 000 televizí a 770 tisíc chytrých spotřebičů do domácností.

lego-nike-dunk

Přečtěte si takéNové tenisky Nike jsou z LEGO kostek. Takhle vypadajíNové tenisky Nike jsou z LEGO kostek. Dvě slavné značky rovnou ukázaly, jak vypadají

Zajímavé je v tomto případě právě porovnání s Applem, který v září 2014 dokázal během tři dnů prodat rekordních 10 milionů iPhonů 6 a 6 Plus. Podstatný rozdíl je ale v tom, že v případě Applu se tehdy jednalo o uvedení absolutní novinky na trh.

foto: koláž Archiv