Livesport roste. Poprvé překonal 100 milionů uživatelů a ve svém pražském sídle otevřel nové kanceláře
Přestože Livesport loni zažil poprvé ve své historii den bez jediného fotbalového zápasu, z něhož by desítkám milionů uživatelů po celém světě mohl přinášet aktuální výsledek, pokračoval v najímání dalších posil. Pandemický rok nakonec ustál, když utržil 2,5 miliardy korun, a přivítal rekordní počet nových kolegů. I pro ně nedávno otevřel ve svém pražském sídle nové kancelářské patro. V růstu pokračuje i letos, kdy firma slaví patnácté narozeniny.
Česká technologická společnost, která zprostředkovává rychlé sportovní zpravodajství ze všech možných sportovních klání, sídlí od roku 2018 v pražských Nových Butovicích. Sama si tam postavila budovu Aspira Business Centre a z nejvyšších pater se postupně rozšiřuje níž, jak nabírá nové kolegy. Letos tak otevřela nové prostory v šestém patře, které přidají další dva tisíce metrů čtverečních.
Livesport aktuálně zaměstnává 161 lidí a v roce 2020 přijal rekordních 57 nových posil. Tým se tak rozrostl za jeden rok zhruba o polovinu, přičemž celkově působí již na šesti tisících metrech čtverečních. Na návrhu kanceláří v šestém patře pracovalo tuzemské Studio Reaktor, které stojí i za předchozími částmi kanceláří Livesportu, jež se otevřely před rokem.
„Pro Livesport jsou klíčová data a jejich pohyb a tento princip jsme propsali do pojetí nového prostoru. Atrium, které je těžištěm stavby, stahuje energii k sobě. Funguje jako magnet, orientační bod i setkávací místo. Svítidla, akustické panely, podlahové linie – to všechno směřuje do pomyslného jádra,“ říká architekt Jakub Heidler ze Studia Reaktor.
„Největším oříškem celého návrhu bylo propojení flexibilní a funkční dispozice spolu s filozofií technologické společnosti. Navrhli jsme proto 10 plechových ‚transformerů‘, kteří svými velkoformátovými křídly umí rozdělit open space na menší uzavřené kanceláře, skrývají v sobě jednačky, šatny, kuchyňky, veškeré instalace a moderní vybavení,“ dodává Heidler.
Livesport
Jelikož pandemie v loňském roce významně omezila i sportovní události po celém světě, musel se Livesport potýkat s propadem počtu návštěvníků, kteří přichází na jeho weby a aplikace. Nakonec se firmě, za níž stojí Martin Hájek, podařilo udržet stejná čísla jako v roce 2019 a na konci loňského roku už na Livesportu sledovalo sportovní výsledky opět přes 90 milionů fanoušků.
Růst navíc pokračuje i v letošním roce. Livesport dnes přináší rychlé zpravodajství z více než pětatřiceti sportů, jeho aplikace, které v zahraničí vystupují pod značkou Flashscore, si stáhlo přes 85 milionů lidí a v dubnu jeho služby poprvé za jeden měsíc využilo přes 100 milionů uživatelů. K patnáctým narozeninám si navíc nadělil také novou vizuální identitu od londýnské agentury DesignStudio včetně nového loga, přičemž se pracuje i na nové podobě samotných služeb Livesportu.