Luxus na talíři v podání Louise Vuittona. Ikonická značka v japonské Osace rozjíždí svou první restauraci
Ačkoliv je Louis Vuitton známý především jako výrobce luxusního oblečení a doplňků, už pár let ukazuje, že módní průmysl nemusí být jeho jediným zaměřením. Jedním ze zásadních příkladů může být listopadová akvizice proslulého klenotnictví Tiffany, která stála mateřskou firmu LVMH zhruba 370 miliard korun.
O pár měsíců dříve sjednala navíc i akvizici prestižního řetězce Belmond, jenž operuje s desítkami luxusních hotelů a restaurací. A právě poslední jmenovaný segment může pro ikonickou francouzskou značku, která se proslavila především svými kultovními kabelkami, znamenat zajímavou příležitost.
V rámci rozšiřování do oblasti takzvaného luxusního pohostinství se pouští do vybudování své vůbec první značkové restaurace. Jako první s tímto nápadem zamířil Vuitton do Japonska, konkrétně do Osaky, kde restauraci postavil přímo jako součást nového butiku. Jmenuje se Le Café V a slavnostně se otevře již 15. února.
Interiér restaurace, nacházející se v nejvyšším (pátém) patře, minimálně podle prvních vizualizací kopíruje tradiční barvy Louis Vuitton a soustředí se na luxusní pojetí po všech stranách. Největší důraz však má být kladen na nabízené pokrmy, o které se bude starat slavný japonský šéfkuchař Yosuke Suga.
Nedílnou součástí je i unikátní bar určený pro večeře na bázi otevřené kuchyně, který bude vycházet z podstaty tokijské restaurace Sugalabo, kterou má na svědomí právě Yosuke Suga, a také dostatečně prostorná terasa.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsPro Louis Vuitton by podobné směřování mohlo mít smysluplný dopad, co se týče jeho byznysu. Lidé se postupně učí jíst dobře a ideálně v lepších restauracích, z čehož může slavná firma pod vedením Michaela Burkeho těžit. O to víc, když drží tak silné jméno ve světě luxusní módy. I proto má přemýšlet nad otevřením restaurace s mořskými plody v italském Milánu.
Spojení luxusních butiků a restaurací nebo kaváren se ve světě proslavilo především díky zmiňované značce Tiffany a filmu z roku 1961 s tváří Audrey Hepburn v hlavní roli. Snídaně u Tiffanyho je ve skutečnosti možná teprve několik let, ale jde o další způsob, jak udržet v buticích zákazníky déle a jak si k nim vybudovat lepší vztah. Na to bude nově sázet i Louis Vuitton.