Módní portál Domodi.pl českého Mitonu kupuje za 72 milionů korun polskou konkurenci
Česká investiční skupina Miton, která v České republice stála u vzniku úspěšných byznysů jako Heureka, Stahuj, Slevomat, DameJidlo.cz, Bonami, nebo Glami.cz, právě rozšířila své portfolio o další nový projekt.
Prostřednictvím polské verze módního portálu Domodi.pl (na českém trhu jako Glami.cz), v níž má Miton významný podíl, totiž kupuje konkurenční polský server s nabídkou módních značek: Allani.pl. Díky tomu oba projekty společně dosáhnou na návštěvnost 2,5 milionů návštěvníků měsíčně a upevní si tak na polském trhu pozici jedničky.
„Jak v zahraničí, tak v Česku rychle rosteme. V současnosti v Praze posilujeme globální tým pro expanzi Glami konceptu do celé Evropy a hledáme talentované marketéry a obchodníky,“ říká Tomáš Hodboď, jeden ze šesti partnerů investiční skupiny Miton.
Cena transakce se pohybovala v přepočtu okolo 72 milionů Kč (11,3 milionů PLN) a potvrzuje tak nedávné prohlášení Mitonu, podle kterého má tato investiční skupina fungující ve složení: Michal Jirák, Tomáš Matějček, Ondřej Raška, Milan Zemánek, Tomáš Hodboď a Václav Štrupl, na budoucí investice přichystány stamiliony korun.