Na Fundlift vstupuje škola vaření Chefparade, která chce vybrat 4,5 milionů korun na rozjezd nového projektu
Společnost Chefparade, která se specializuje na segment kulinářských eventů a díky 60procentnímu tržnímu podílu je největší v České republice, nově zahajuje kampaň na českém crowdfundingovém portálu Fundlift. Od ní si slibuje získání částky v minimální výši 4,5 milionů korun, která by měla posloužit na výstavbu a rozvoj zcela nového projektu.
Do tohoto momentu se stihlo vybrat již okolo 2,3 milionů korun od zatím 82 investorů, kterým je nabízena 6procentní úroková sazba s pololetní výplatou úrokových plateb. V případě, že bude kampaň úspěšná, Chefparade spustí projekt pod označením Chefparade Statek, který by měl nabízet zážitkový prostor v prostředí venkovské vesnice, kde lidé budou mít možnost vařit na “outdoor” způsob.
„Inspirací a motivací pro náš nový projekt Chefparade Statek jsou výsledky obdobného projektu sesterské Chefparade v Maďarsku, kde se statek těší velké oblibě a jednoznačně prokazuje, že po tomto inovativním způsobu skupinových akcí je silná poptávka,“ komentuje Marcel Vargaeštók, zakladatel Chefparade.
Chefparade aktuálně nabízí řadu různých kulinářských příležitostí, jako například kurzy vaření, firemní akce, pořádání festivalu jídla a pití Foodparade, organizace různých oslav nejen pro děti či vaření pro turisty. Provozuje také obchod Chefshop, kde lze zakoupit kuchyňské vybavení a “lepší” suroviny.