Na slovenské crowdfunding platformě Crowdberry se vybralo za půl roku přes 43 milionů Kč
Bratislavská alternativa českého Fundliftu, konkrétně crowdfundingový projekt Crowdberry, založený na principu investic výměnou za equity, tedy podílu ve firmě, hlásí po prvním necelém půlroce letošního roku přes 43 milionů korun v proinvestovaných projektech.
Mezi těmi se objevil například mobilní ekologický dům Ecocapsule, který získal 750 tisíc eur, online vyhledávač jachet Boataround s 350 tisíci eury, automatické zpracování faktur DataMolino s 300 tisíci nebo přírodní sirupy Herbert, kterým se podařilo vybrat částku 275 tisíc eur.
Momentálně je v nabídce další projekt, který by se měl během několika příštích dnů otevřít investorům – konkrétně jde o monitoring zaplněnosti kontejnerů Sensoneo. K tomu dodává Michal Nešpor, Lead Investment Manager v Crowdberry:
„Abychom byli dlouhodobě schopni pomáhat nadějným českým a slovenským firmám, musíme v maximální možné míře napomáhat zhodnocení investic našich registrovaných investorů. Z tohoto důvodu jim představujeme jen opravdu kvalitní, inovativní společnosti s předpoklady pro dlouhodobý růst, což je asi desetina začínajících firem, které o financování žádají.“
A dále doplňuje
„Pozorujeme rychle rostoucí zájem investorů i firem s velkým potenciálem na Slovensku i v České republice. Nesoustředíme se totiž na konkrétní segment, ale na co nejpestřejší portfolio příležitostí, aby si každý investor našel oblast, která je mu nejbližší a díky tomu umí nejlépe přispět k budoucímu úspěchu své investice. Nyní hledáme talentované posily do týmu, jehož cílem je našim investorům a firmám poskytovat prvotřídní servis“.
Foto: Ecocapsule