Noční objednání a ranní doručení spouští Alza po celém Česku. Zpozdí se jen minimum balíků, hlásí
Největší český e-shop má u nás přes 1 400 AlzaBoxů, do kterých doručuje stále více objednávek. A právě u nich chce být vůbec nejrychlejší.
Zákazníci, kteří nakupují v internetových obchodech, si stále častěji volí doručení do automatických výdejních boxů. Nemusí totiž řešit, kdy a kam kurýr se zásilkou dorazí, navíc jsou výdejní schránky obvykle otevřené nepřetržitě po celý den i o víkendech. V Česku je dnes nabízí řada e-shopů a logistických hráčů a jednu z největších sítí má také Alza. Jelikož doručení do takzvaných AlzaBoxů má volit více než polovina nakupujících, rozšiřuje největší tuzemský e-shop do celé republiky službu, v rámci které slibuje, že objednávku, kterou zákazník zadá do půlnoci, doručí do svého boxu do osmé hodiny ranní.
„V celém Česku nyní máme více než 1 400 boxů a denně do nich průměrně doručíme desítky tisíc objednávek. Všimli jsme si, že hodně zákazníků objednává ve večerních hodinách a volí doručení právě do AlzaBoxů. A my zkrátka nechceme nechat naše zákazníky zbytečně dlouho čekat. Proto jsme tuto jedinečnou službu rozšířili na celé území Česka,“ říká Jakub Krejčíř, místopředseda představenstva Alzy. V praxi to má znamenat, že když si zákazník objedná zboží ještě ve 23.59, měl by ho druhý den v 8.00 nalézt ve vybraném AlzaBoxu, a to včetně víkendů.
Rychlé doručení dosud mohli využívat zákazníci jen ve vybraných městech, nově bude Alza tuto službu zajišťovat ve všech více než 1 400 AlzaBoxech, které po celém Česku má. První výdejní box otevřela už v roce 2013 a jejich počet se neustále zvyšuje. Každý má sto úložných schránek různých velikostí a je přístupný 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. E-shop navíc spolupracuje s řadou dalších hráčů, jako je Zásilkovna, WeDo nebo DPD, takže si do nich mohou nechat doručit zboží i zákazníci, kteří nakupují v jiných obchodech. Anebo do nich také balík vrátit.