Nový coworking HubHub hlásí plnou kapacitu. Plánuje se v Praze rozšířit o dalších 4 000 m²

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

RelaxCommunity-Kitchen_Back_HubHub
0Zobrazit komentáře

V České republice sice existují desítky coworkingů, ale stále je o ně obrovský zájem. Důkazem je nově otevřený HubHub na pražských „Příkopech“, který ještě ani pořádně nestihl otevřít své dveře a už je prakticky zaplněný. Mezinárodní poskytovatel pracovních prostor HB Reavis, který HubHub provozuje, už proto ohlásil další expanzi.

HubHub měl dosud pobočky ve Varšavě, Bratislavě a Budapešti a úspěch hned od prvních dní slaví i pražský HubHub, který sídlí na adrese Na Příkopě 14. Tady aktuálně nabízí na celkové ploše dva tisíce metrů čtverečních více než 250 pracovních míst, která už jsou však téměř všechny zaplněná.

Event-space_HubHub

Nový pražský HubHub na „Příkopech“

Do komunity HubHubu se připojilo již několik známých českých firem, mezi které patří internetové knihkupectví Martinus.cz, český startup Productboard, který v červenci získal významnou investici, nebo prodejní aplikace Letgo.

„Pro HubHub jsme se rozhodli poměrně rychle – přesvědčila nás skvělá lokalita, moderní design, dynamické prostředí a výborné reference. Coworking pro nás byl jasnou volbou i proto, že klasické kanceláře dnes vázanost na tři až pět let, což je pro rychle rostoucí firmy nevýhodné,“ řekl Jakub Kováč, ředitel Letgo pro střední Evropu.

wework1

Přečtěte si takéDo Prahy míří coworkingový gigant WeWork. Nový kampus otevře na Národní tříděDo Prahy míří coworkingový gigant WeWork. Nový kampus otevře na Národní třídě

Dále se plánuje HubHub rozšiřovat jednak na své stávající adrese a také do nových prostor. HB Reavis oznámil, že v budově Na Příkopě 14 rozšíří současné prostory o dalších 1 500 metrů čtverečních a v první třetině příštího roku otevře novou pobočku v nově zrekonstruovaném Paláci ARA na Jungmannově náměstí. V něm bude s plochou větší než 2 500 metrů čtverečních největším nájemcem.

Terrace_HubHub

„HubHub není jen o kancelářích a coworkingovém prostoru, ale je zaměřený na spojování lidí a koncentraci talentu,“ říká Natália Kisková, manažerka projektu HubHub. „Jde nám především o další vzdělávání a rozvoj našich členů a posouvání jejich podnikání na další úroveň.“ První pražský HubHub tak nabízí ideální pracovní podmínky pro freelancery, začínající firmy i větší týmy, k čemuž přidává i vlastní strukturovaný edukační program.

Prostory HubHubu se pyšní moderním a funkčním designem, na němž spolupracuje s lokálními talentovanými architekty. Autory interiérů prostor na „Příkopech“ jsou architekti ze Studia Perspektiv. O podobu HubHubu v Paláci ARA se postará pražské Studio Reaktor.

Community-Kitchen_Front_HubHub
Sleeping-box_HubHub
Meeting-corner_HubHub

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Česká síť Bageterie Boulevard v Praze otevírá první samostatné pobočky s drive-thru

bb

Foto: BB

Bageterie Boulevard

0Zobrazit komentáře

Jedna z největších sítí tuzemských rychlých občerstvení, Bageterie Boulevard, začíná po kamenných pobočkách a tzv. food courtech či samoobslužných kioscích experimentovat s novým konceptem pro řidiče. V Praze otevírá dvě nové samostatné provozovny s drive-thru, ve kterém lze objednávat přímo z vozidla.

Jedna z takových poboček je nově dostupná na Vídeňské ulici ve Vestci u Prahy a druhá na Hornoměcholupské ulici v Praze 15. Cílem Bageterie Boulevard je rozšíření i do dalších částí města, poblíž hlavních dopravních uzlů a případně také do dalších měst. Nové pobočky rozšíří dvě podobné v Plzni, které jsou ovšem stále součástí obchodního centra a nestojí samostatně.

bb3

Bageterie Boulevard

BB Drive restaurace jsou pro nás milník v rozvoji konceptu. Už víme, jak fungují food courty a kamenné restaurace. Novým logickým krokem je oslovení dalšího segmentu zákazníků, kterými jsou řidiči,“ říká k expanzi Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard

Nové pobočky už jsou rovnou doplněny novým modernějším designem, který postupně přichází i do již existujících provozoven. Součástí aktualizovaného designu je vzdušnější prostor a také rozdělení objednávkového pultu na dvě části – v jednom z nich se poté nachází creperie, kde Bageterie připravuje ovocné palačinky a další dezerty.

miton

Přečtěte si takéČeský Miton prodal celkem za 700 milionů korun svůj podíl v polském módním e-shopu Domodi.plČeský Miton prodal celkem za 700 milionů korun svůj podíl v polském módním e-shopu Domodi.pl

V souvislosti se spuštěním provozoven s drive-thru začala Bageterie Boulevard nabízet také speciální rodinné boxy, které obsahují několik předem složených baget s přílohami a nápojem. V rámci speciální akce jsou navíc všechny produkty od 24. do 30. září za poloviční cenu

bb2x

Bageterie Boulevard