Pebble Core: Sport tracker a hudební přehrávač v jednom

Michal BenatzkyMichal Benatzky

pebble
0Zobrazit komentáře

Výrobce chytrých hodinek Pebble představil v úterý světu svůj první výrobek, který nelze připnout na ruku. O to více však stojí za to. Pebble Core je totiž podobně jako další výrobky této společnosti osazen funkcemi pro monitorování sportovních aktivit, avšak vedle toho nabízí také 4 gigabity pevného uložiště, na které si lze synchronizovat 500 až 1000 skladeb ze Spotify. Díky podpoře Bluetooth je pak možné poslouchat při sportování hudbu také pomocí bezdrátových sluchátek.

Vývojáři do Pebble Core zabudovali také GPS. Díky trackovacím funkcím ve spojení s přehráváním hudby tím pádem v podstatě při sportování s tímto zařízením nepotřebujete u sebe mít smartphone. Také Pebble totiž zvládně monitoring základních údajů jako je průměrná, či nejvyšší rychlost, uražená vzdálenost nebo čas.

Martin Kasa

Přečtěte si takéPilulka.cz Martina a Petra Kasy začíná v Praze nabízet expresní rozvoz lékůPilulka.cz Martina a Petra Kasy začíná v Praze nabízet expresní rozvoz léků

Kromě toho nabídle nový výrobek Pebble také bezdrátové nabíjení, podporu 3G sítí a Wi-Fi, které umožnily zabudování nouzové funkce. Díky tomu by si mohl majitel v případě nesnází zavolat pomoc.

Jediným zařízením, které se s trackerem a přehrávačem Pebble Core dá srovnat, je miniaturní přehrávač Mighty, který se před časem objevil na crowdfouningovém serveru Kickstarter. Mighty je však jen hudební přehrávač, který nepodporuje právě již zmíněné trackovací funkce.

K dispozici by Pebble Core mohl být na začátku roku 2017 za cenu 99 dolarů, v přepočtu tedy zhruba 2400 korun. Předobjednat si sportovní tracker a hudební přehrávač v jednom je však možné už ted pomocí crowdfoundingového portálu Kickstarter, kde je Core nyní k dispozici za speciální cenu 69 dolarů (1600 korun).

Ve svém už třetím projektu na Kickstarteru, ve kterém se kromě Core představily také dva nové modely chytrých hodinek, jinak zatím Pebble podpořilo 37 000 uživatelů, kteří do banku vložili už 7,649 milionů dolarů.

Kampaň najdete zde.

1a670a7dffc2005c17aea19f5834326b_original

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Komunikační nástroj Slack vyrostl na 3 miliony denních uživatelů. Milion z nich je platících

slack
0Zobrazit komentáře

Nemá ani smysl popisovat, že růst necelé 3 roky starého startupu, který šel od začátku do světa s cílem omezit firemní komunikaci prostřednictvím e-mailů a chtěl nabídnout jednoduchou alternativu ke spojování lidí, je naprosto nezastavitelný. Je to teprve měsíc a půl, co jsme psali o tom, že Slack denně využívá zhruba 2,7 milionů uživatelů denně a tohle číslo se během takto krátké doby dokázalo rozrůst o dalších 300 tisíc na celkové 3 miliony denních uživatelů.

Co je ovšem zajímavější je fakt, že v únoru letošního roku měl Slack přibližně 675 tisíc platících uživatelů – nyní se dokázal vyšplhat na neuvěřitelných 930 tisíc, což je takřka 31 % nárůst během 3 měsíců. Podle blogu ho využívají desítky tisíc firem a dokonce 77 ze 100 nejlepších firem dle Fortune 100.

didichuxing2

Přečtěte si takéDo tohohle čínského přepravního startupu právě Apple investoval miliardu dolarůDo tohohle čínského přepravního startupu právě Apple investoval miliardu dolarů

Slack se se slibným růstem chce nyní zaměřit mimo americký trh, konkrétně do východní a jihovýchodní Asie. K tomu slouží několik nových nástrojů, mezi kterými je plná integrace s novými službami bez toho, aby je bylo nutné vůbec mimo Slack využívat, a na to navazující spuštění vlastního tržiště aplikací.

slackdata