Před lety prodal Slido gigantu Cisco a investuje do startupů. Podpořil řešení, které šetří náklady agentur
Peter Komorník je spoluzakladatelem slovenského startupu Slido, v němž dále působí jako ředitel. Miliony korun poslal firmě Allfred.io.
Globální problémy spojené s válkou, ochlazením ekonomiky nebo inflací negativně ovlivňují i reklamní trh, na kterém agentury musí navíc čelit i boji o talenty, změnám pracovního režimu i snižování rozpočtů ze stran klientů. To řadě z nich přináší výzvy, aby se vůbec udržely v černých číslech. A pomocnou ruku jim podává slovenský startup Allfred.io, který manažerům poskytuje relevantní data pro strategické rozhodování a efektivní management financí a projektů.
„Zatímco většina firem se s problémy vypořádává automatizací procesů nebo integrací různých systémů, mnoho agentur se již desítky let spoléhá na Excel, zastaralé účetní programy nebo univerzální nástroje, které nejsou vzájemně propojené, což vede k roztříštěnosti důležitých dat,“ popisuje ředitel Allfred.io Marek Mrázik, který mimo jiné stál u zrodu reklamní agentury Triad i plánovacího nástroje Kontentino.
Allfred.io tak konkuruje globálním hráčům jako Asana, Monday nebo Trello, jeho tvůrci nicméně podotýkají, že se odlišuje svým přizpůsobením na míru reklamním, digitálním a PR agenturám. Vzhledem k tomu, že má na jednom místě propojovat světy kreativců, account manažerů, financí a ředitelů, efektivněji dokáže sledovat ziskovost klientů či výkonnost týmu a projektů. Centralizace dat má navíc eliminovat chybovost při srovnávání z různých zdrojů.