Předplatné na Seznamu, česká hra je nejprodávanější na světě a příliš dlouhá rodičovská neprospívá

Přinášíme pravidelný souhrn témat, která by vás po tomto týdnu neměla minout. Třeba to, jak Ivo Lukačovič vysvětluje předplatné na Seznamu.

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

weekly0505

Foto: CzechCrunch

Newsletter Weekly přináší pravidelný souhrn zásadního dění

0Zobrazit komentáře

Prvomájovým svátkem rozpůlený pracovní týden máme za námi, a tak je čas na rekapitulaci toho nejzásadnějšího dění. K nedělní kávě servírujeme vysvětlení majitele Seznamu Iva Lukačoviče, proč jeho firma zavádí předplatné, s ekonomkou Klárou Kalíškovou se díváme na problematiku příliš dlouhé rodičovské a v uplynulém týdnu bodovalo také několik nových herních titulů. Jeden z Česka je dokonce nejprodávanější na Steamu… K odběru našeho newsletteru Weekly se můžete přihlásit v boxu níže.

Každou neděli vám naservírujeme nejdůležitější zprávy týdne.

Newsletter Weekly | Poslední vydání

TOP 5 nejčtenějších článků

💸 Internet zdarma, jak jsme jej znali, končí. Ivo Lukačovič vysvětluje, proč Seznam zavádí předplatné

🇵🇱 Nejočekávanější hru současnosti stvořil jeden člověk. Prodala milion kopií za den a je v češtině

👶 Dlouhá rodičovská neprospívá ani dětem, ani matkám. Máme na to data, říká ekonomka Kalíšková

🔫 Česká hra je nejprodávanější na světě. Realistická akce přilákala půl milionu hráčů a stamiliony korun

👟 Mladí nahradili Air Force 1 za adidasky z 80. let. Šéf Nike má jasno, za problémy může i home office

Více článků, které by vás neměly tento týden minout, najdete v newsletteru Weekly. Přihlásit se k jeho odběru nebo si ho celý prohlédnout můžete zde.