Pro české food delivery startupy se možná chystá velká konkurence od Uberu!

0Zobrazit komentáře

České food delivery služby typu DameJidlo.cz, Jidloted.cz nebo Ordr.cz se možná brzy dočkají hodně silné konkurence. Uber totiž vypouští poprvé v Evropě svojí službu UberEATS, která rozváží do 10 minut jídla z nejlepších restaurací, a která do dnes fungovala jako UberFRESH pouze v Los Angeles. Lokalitu Uber nyní rozšiřuje i na první evropskou metropoli, konkrétně Barcelonu, s tím, že podle všeho se pak velmi brzy dočkáme masivního rozšíření, které by mohlo zasáhnout i Českou republiku!

uber-h

Přečtěte si takéUber potvrzuje novou investici ve výši 1,2 miliardy dolarůUber potvrzuje novou investici ve výši 1,2 miliardy dolarů

Uber tímto krokem chce zjistit, jaký je zájem o tzv. „on-demand economy“, kdy zavoláte a maximálně do pár desítek minut máte produkt / službu při sobě.Doplňuje tak další svojí službu UberRUSH, která funguje v New Yorku a doveze až do domu jakýkoliv nákup z jakéhokoliv obchodu.

UberEATS jako služba je a bude dostupná po celý týden, jak přes obědy, tak večeře. Díky GPS lokátoru řidičů můžete přes aplikaci přesně sledovat, kde se zrovna jídlo nachází. Uber se pro svůj barcelonský pokus spojil s portálem Plateselector a vyhledává další lokální partnery v zemích, kam se chystá vstoupit. Svým způsobem by se tak zmíněné české služby nemusely nakonec dočkat konkurence, ale naopak by s Uberem mohly navázat spolupráci.

Foto: Uber Press

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Čeští Brand Embassy během roku 2014 ztrojnásobili příjmy a rostou dál!

0Zobrazit komentáře

Brand Embassy, jakožto startup, který pomáhá firmám zlepšit jejich komunikaci se zákazníky nejen na sociálních sítích, vznikl již v roce 2011, ale růst až do minulého roku trochu stagnoval. Za rok 2014 se jim však podařilo navýšit příjmy o 300%, získat investici ve výši 1 milionu dolarů od Rockaway a Spread Capital a poskládat dohromady již více než stovku firemních klientů.

be_1

Přečtěte si takéČeští Brand Embassy získávají investici ve výši 1 milionu dolarůČeští Brand Embassy získávají investici ve výši 1 milionu dolarů

Brand Embassy je původně projekt z rukou Vítka Horkého a Damiana Brhela, kteří pracovali v minulosti společně v Inspiro Solutions. Zajímavé je, že ještě před 2 lety bylo 90% jejich klientů jen z České Republiky. Dnes je přes 80% klientů rozprostřeno po celém světě.

Přes polovinu klientů tvoří mobilní operátoři, takže se začíná Brand Embassy profilovat spíše na telekomunikační služby. Nově získali pod svá křídla Český Telekomunikační Úřad a již delší dobu se starají o klienty jako O2 nebo Vodafone, informuje Vít na videu.