Pro maximální pohodlí nejen na pracovišti. Slack spolu s Cole Haan uvádí limitované tenisky s vlastním logem

Filip HouskaFilip Houska

cole-haan-slack-1

Foto: Cole Haan

Limitované tenisky značky Cole Haan ve spolupráci se Slackem

0Zobrazit komentáře

Je tomu sotva pár dní, co Slack představil nové funkce, kterým dominují především pracovní Stories. Nejde však o jedinou novinku, kterou si pro nás jeden z nejoblíbenějších týmových nástrojů pro komunikaci připravil. Ve spolupráci s americkým výrobcem obuvi Cole Haan totiž odhalil i limitované tenisky, které patrně zapadnou přímo do dress codu zaměstnanců Slacku a přilákají i běžné zákazníky.

Zatímco Slack zná kdekdo, Cole Haan zase tak známým jménem není. Ačkoliv tato značka vznikla už v roce 1928 a dlouhých 24 let spadala přímo pod Nike (který ji v roce 2012 prodal britské skupině Apax Partners), v záplavě mainstreamových teniskových gigantů poměrně zapadla. To ale neznamená, že pro ní na trhu není místo. Právě naopak.

Cole Haan se totiž proslavil zejména díky modelové edici s označením ZerøGrand, pod níž vydává ultralehké siluety s příslibem maximální pohodlnosti, kterou ocení nejen běžná veřejnost, ale také zaměstnanci ve firmách, jež často střídají sezení s chůzí po kampusu. V těchto případech je bolest nohou poměrně běžným problémem, pokud tedy nedisponují vyváženou, kvalitní obuví.

cole-haan-slack-2

Foto: Cole Haan

Červený model

Právě ZerøGrand má být ideálním řešením a vnímá to i zmíněný Slack, který s ní má své zkušenosti. Minimálně v nejvyšších řadách. V den, co firma vstoupila na burzu (což bylo loni v létě), navrhl Cole Haan pro spoluzakladatele Slacku Stewarta Butterfielda (CEO) a Cala Hendersona (CTO) speciální model coby dárek za úspěšné IPO. A teď se jejich spolupráce prohlubuje.

Návrháři vzali tradiční siluetu ZerøGrand, upravili jí barvy, přidali na ni logo Slacku a představili limitovanou edici, která může nejen v technologickém a startupovém světě silně zarezonovat. Ve výsledku jde o čtyři barevná provedení (světle modré, zelené, červené a žluté) s bílým pleteným svrškem, vroubkovanou gumovou podrážkou a tzv. ponožkovým stylem, který je dělán pro snadné nasunutí nohy dovnitř.

Na první pohled tak jde o poměrně jednoduchou tenisku, která ovšem kopíruje dnešní moderní designové trendy, s nimiž přichází i třeba Nike nebo Adidas. S logem Slacku umístěným na boční straně paty se ale stává unikátním kouskem vyjadřujícím náklonnost ke službě, kterou má denně používat více než dvanáct milionů uživatelů.

cole-haan-slack-3

Foto: Cole Haan

Záruka pohodlnosti a stylového designu

I přes své limitované pojetí je možné nové tenisky, nazvané Slack Generation ZerøGrand, objednávat i do Česka za cenu 3 550 korun, a to přímo z oficiálního e-shopu Cole Haan. V důsledku omezení kvůli pandemii je však v době psaní článku nebylo možné reálně vybrat do košíku, tudíž pokud o ně máte zájem, je lepší jejich web průběžně kontrolovat.

Když se móda spojí s technologickými firmami

Ačkoliv není úplně běžné, aby se módní společnosti spojovaly s technologickými firmami, neznamená to, že by speciální kolaborace nevznikaly. Možná pamatujete na moment, během kterého se legendární výrobce džín Levi’s propojil s Googlem, aby nabídl limitovanou džínovou bundu, s níž by bylo možné ovládat i telefon.

levis-jacquard

Foto: Google ATAP

Nová bunda Levi’s má chytrý rukáv

Jedním z dobrých příkladů je i spolupráce Applu a francouzské luxusní značky Hermès, se kterou kalifornský technologický gigant navrhuje vytříbené pásky na Apple Watch a nabízí díky tomu speciální edici svých chytrých hodinek. Nehledě na to, že Apple dlouhodobě spolupracuje i s Nike, taktéž na náramcích i cifernících.

Za zmínku stojí také angažmá udržitelné značky Patagonia, od které různé firmy ze Silicon Valley nakupovaly vesty pro své zaměstnance, čím ukazovaly, že na uhlazených oblecích úspěch nestojí.