Proč Žufánek nikdy nedává slevy a jaký marketing mají Mixit a Angry Beards? Podívejte se
Záznam eventu CzechCrunche Jak prodávat (na) vlastní triko o prodeji na internetu bez prostředníků a marketplaces.
V e-commerce už déle panuje trend, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízejí zákazníkům napřímo. S našimi hosty jsme si povídali například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probrali jsme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se s CzechCrunchem podělili známí čeští hráči na poli e-commerce jako Tomáš Čech z Angry Beards, Martin Žufánek, Petra Šindlerová z Bugy nebo Martin Wallner z Mixitu. Staňte se členy CC+ a pusťte si záznam.
Chcete číst dál?
Objevte svět CC+. Spojujeme a podporujeme příští generaci podnikatelů a všechny, kteří se chtějí aktivně rozvíjet a vzdělávat.
- Databáze investorů a investic ze světa startupů
- Exkluzivní výhody a slevy od našich partnerů
- Slevy na eventy CC a jejich záznamy, uzavřené debaty
- Extra obsah, komunitní setkávání a insiderské informace
Od 475 Kč / měsíc
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.