Proč Žufánek nikdy nedává slevy a jaký marketing mají Mixit a Angry Beards? Podívejte se
Záznam eventu CzechCrunche Jak prodávat (na) vlastní triko o prodeji na internetu bez prostředníků a marketplaces.
V e-commerce už déle panuje trend, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízejí zákazníkům napřímo. S našimi hosty jsme si povídali například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probrali jsme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se s CzechCrunchem podělili známí čeští hráči na poli e-commerce jako Tomáš Čech z Angry Beards, Martin Žufánek, Petra Šindlerová z Bugy nebo Martin Wallner z Mixitu. Staňte se členy CC+ a pusťte si záznam.
Chcete číst dál?
Pro přístup k tomuto článku se musíte přihlásit do vašeho CzechCrunch účtu, který má aktivní předplatné CC+.
Nákup nového předplatného není aktuálně k dispozici.







Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.