Puma ukázala dresy českých fotbalistů pro EURO. Podívejte se, v čem budou hrát i ostatní země
Čeští fotbalisté na červnovém mistrovství Evropy v Německu obléknou dresy Puma v tradičních barvách a s motivem lva s dvojitým ocasem.
Fotbalové mistrovství Evropy je samozřejmě hlavně o samotné vrcholné akci a zápasech, které letos v červnu proběhnou na celkem deseti stadionech v Německu. Několik měsíců před turnajem se ale živě diskutuje také o tom, v jakých dresech jednotlivé reprezentace na evropský šampionát dorazí. Své dresy pro EURO nyní představila česká reprezentace, která spolupracuje se značkou Puma a vsadila na osvědčené barvy i motivy. V článku se můžete podívat na přehled dalších reprezentací, které své dresy již představily.
Je to tradiční souboj největších světových značek. Nike obléká například Anglii, Chorvatsko, Francii, Portugalsko, Turecko nebo Nizozemsko. Adidas dodává dresy domácímu Německu (byť ho brzy nahradí Nike), Itálii, Španělsku, Belgii, Skotsku či Maďarsku. Dánsko sází na tamní značku Hummel a německá Puma obléká vedle českých reprezentantů také Rakušany, Srby či Švýcary. Teď ukázala dresy našeho národního týmu pro nadcházející dvě období, přičemž první velkou akcí bude již zmíněné EURO.
Novým dresům, které jsou v tradiční domácí červené barvě a hostující bílé, dominuje opakující se motiv lva s dvojitým ocasem. Navíc přináší inovaci v podobě procesu RE:FIBRE, který využívá recyklované textilie jako primární zdroj pro vytváření nových oděvních materiálů, jež jsou stejně kvalitní jako ty nové a navíc mohou být opakovaně zpracovány bez ztráty kvality. Jde o strategii Pumy jít vstříc udržitelnějšímu dlouhodobému řešení pro recyklaci textilních zbytků polyesteru.
„Nové dresy Puma propojují českou historii reprezentovanou tradiční barevnou kombinací a symbolem českého lva s nejnovějšími technologiemi, které v sobě nesou vizi udržitelnosti, jež je přímo úměrná respektu k dalším generacím. V Pumě tak dáváme druhou šanci nejen materiálům, ale také nadcházejícím generacím, proto jsme se rozhodli spojit s Nadačním fondem Veroniky Kašákové a společně podpořit děti opouštějící dětský domov,” říká Jan Sochor, generální ředitel Puma Eastern Europe.
V přehledu níže se můžete podívat i na dresy ostatních reprezentací, které se mistrovství Evropy účastní a které již nové sady oficiálně odhalily. Letošní EURO startuje 14. června a v deseti německých městech bude probíhat až do 14. července. Česká republika se v základní skupině utká s Portugalskem, Tureckem a Gruzií.