Rohlík začíná prodávat krájené šunky a sýry. Nabídne recyklovatelné balení a zbavuje se i papírových účtenek
Čerstvě nakrájené šunky, salámy a sýry. I to si nově mohou objednat zákazníci v největším tuzemském online supermarketu, který otevírá vlastní nářezové centrum. Rohlik.cz začíná prodávat téměř čtyři desítky delikates, na které jsou zákazníci zvyklí z kamenných obchodů a teď je lze snadno pořídit i online.
„Obešli jsme od supermarketů po všechny specialisty v Praze, ochutnali jejich dobroty z pultů, než jsme vybrali a následně získali dodavatele s ještě kvalitnějším sortimentem pro zákazníky Rohlíku. A to v době, kdy právě řetězce tuto službu, vzhledem k její náročnosti, pomalu opouštějí,“ podotýká Olin Novák, komerční ředitel Rohlík Group.
Díky pražskému nářezovému centru chce Rohlík podle svého vyjádření nabídnout kvalitní uzeniny a sýry za cenu srovnatelnou, nebo dokonce nižší s běžnou nabídkou na trhu. Šunka nejvyšší jakosti na Rohlíku vyjde na zhruba 27 korun za 100 gramů, slanina stojí 17 korun a deset deka plátků holandského Edamu 37 korun.
Jedna věc je samotná nabídka, druhá pak její doručení. Rohlík bude čerstvé delikatesy pochopitelně balit za nejpřísnějších hygienických podmínek a při doručení je klíčové to, že při dovozu až domů nedojde u uzenin a sýrů k porušení teplotního řetězce. Kurýr je totiž poveze v chlazené části dodávky, což si sám zákazník při nákupu v kamenném obchodu obvykle nedokáže zajistit.
V Rohlíku pak dbají také na to, jak jsou krájené sýry a uzeniny balené. Papír má být jednoduše oddělitelný od fólie, takže by ho mělo jít snadno recyklovat. Aktuálně si tímto způsobem mohou zákazníci objednat zhruba třicet uzenin a desítku sýrů, ale nabídka čerstvých delikates by se měla postupně rozrůstat.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs„Hledáme dodavatele, kteří nedělají kompromisy při výrobě, za kvalitu dávají naši nákupčí hlavu na špalek. Když Edam, tak holandský, když Emmentaler, tak ze Švýcarska. Parma, Crudo a Bresaola jsou italské a chorizo samozřejmě jen španělské. Kromě toho bude v nabídce i pár výrobků, které budou zaměřené na cenově citlivější zákazníky,“ představuje nabídku Novák.
Při rozjezdu nářezového centra počítá Rohlík s objednáváním až tří tisíců balíčků denně, přičemž prozatím nabídka platí pouze pro pražské zákazníky. Naopak pro všechny připravil tuzemský supermarket, jemuž v Česku nově šéfuje Petr Pavlík, zatímco zakladatel Tomáš Čupr se přesunul do role šéfa celé skupiny a řídí zahraniční expanzi, jinou novinku.
Od pondělí v Rohlíku zrušili papírové účtenky. Zákazníkům je tak už k nákupům netiskne, ale posílá je online. „Díky tomuto opatření ušetříme 6,6 tuny papíru ročně,“ oznamuje hlavní přínos opatření Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz. Automaticky budou papírové účtenky dál chodit jen seniorům definovaným Klubem ZTP, případně každému, kdo si o ně při platbě zažádá.