Rohlík začíná prodávat krájené šunky a sýry. Nabídne recyklovatelné balení a zbavuje se i papírových účtenek
Čerstvě nakrájené šunky, salámy a sýry. I to si nově mohou objednat zákazníci v největším tuzemském online supermarketu, který otevírá vlastní nářezové centrum. Rohlik.cz začíná prodávat téměř čtyři desítky delikates, na které jsou zákazníci zvyklí z kamenných obchodů a teď je lze snadno pořídit i online.
„Obešli jsme od supermarketů po všechny specialisty v Praze, ochutnali jejich dobroty z pultů, než jsme vybrali a následně získali dodavatele s ještě kvalitnějším sortimentem pro zákazníky Rohlíku. A to v době, kdy právě řetězce tuto službu, vzhledem k její náročnosti, pomalu opouštějí,“ podotýká Olin Novák, komerční ředitel Rohlík Group.
Díky pražskému nářezovému centru chce Rohlík podle svého vyjádření nabídnout kvalitní uzeniny a sýry za cenu srovnatelnou, nebo dokonce nižší s běžnou nabídkou na trhu. Šunka nejvyšší jakosti na Rohlíku vyjde na zhruba 27 korun za 100 gramů, slanina stojí 17 korun a deset deka plátků holandského Edamu 37 korun.
Jedna věc je samotná nabídka, druhá pak její doručení. Rohlík bude čerstvé delikatesy pochopitelně balit za nejpřísnějších hygienických podmínek a při doručení je klíčové to, že při dovozu až domů nedojde u uzenin a sýrů k porušení teplotního řetězce. Kurýr je totiž poveze v chlazené části dodávky, což si sám zákazník při nákupu v kamenném obchodu obvykle nedokáže zajistit.
V Rohlíku pak dbají také na to, jak jsou krájené sýry a uzeniny balené. Papír má být jednoduše oddělitelný od fólie, takže by ho mělo jít snadno recyklovat. Aktuálně si tímto způsobem mohou zákazníci objednat zhruba třicet uzenin a desítku sýrů, ale nabídka čerstvých delikates by se měla postupně rozrůstat.