S novou platformou od Spotify si můžete během pár minut automaticky vytvořit vlastní audioreklamu
Byla to jen otázka času, kdy přijde největší hudební streaming služba Spotify, s otevřenou reklamní platformou, ve které budou mít inzerenti přístup k ceným datům o posluchačích a mohou je efektivně cílit. Spotify tak spouští Ad Studio, díky kterému si během pár minut můžete vytvořit nejen přesně zacílenou kampaň, ale i samotné audio pro reklamu.
Jediné co k tomu stačí je zadání předpřipraveného skriptu do přehledného rozhraní a výběr hudby v pozadí. Spotify poté automaticky vytvoří voiceover a potřebnou postprodukci pro co nejlepší výsledek, a to dokonce zcela zdarma. Reklamní blok by měl trvat mezi 15 až 30 sekundami a objeví se pouze uživatelům, kteří nemají zaplaceno Premium členství na Spotify.
Výsledek lze poté dostat přesně k těm posluchačům, které potřebujete. Filtrovat je lze podle věkové kategorie, státu či regionu, pohlaví, zařízení, ale třeba i konkrétních žánrů, případně si nastavit v jaký čas se má reklama pravidelně přehrávat. Ad Studio tohle vše nabízí zcela bez manuálního zásahu Spotify, takže je opravdu možné mít svoji reklamu v “rádiu” během několika minut.
Minimální útrata je nastavena na 250 dolarů, respektive něco málo přes 5 500 korun, většina kampaní ovšem nepřesáhne 4-5 tisíc dolarů. Po přihlášení do účtu pak lze vidět detailní statistiky o počtu přehrání, počty prokliků, reálný dosah, utracenou částku či to, kolikrát jedna osoba již slyšela stejnou reklamu. I přesto, že Spotify nemá jasné datum vypuštění služby veřejnosti, je možné se hlásit do Waitlistu, ze kterého budou postupně uživatelé zváni.