S touhle službou si založíte za pár minut číslo pro telefonní podporu ve 40 zemích
Pokud jste si už zkusili založit mezinárodní startup nebo cokoliv, kde bylo potřeba řešit telefonickou zákaznickou podporu na mnoha místech ve světě, určitě víte, že v záplavě řešení je hledání toho nejsprávnějšího nelehkým úkolem. Ať už kvůli vysokým poplatkům, technickému řešení nebo složité implementaci do vlastního CRM systému.
Původně francouzský startup, který se dostal až do prestižního akcelerátoru 500 Startups, představil minulý rok projekt s názvem Aircall, který získal letos v červnu navíc seed investici ve výši 800 tisíc dolarů. Aircall je jednoduchý, ale o to zajímavější projekt, na kterém si během zhruba 3 minut založíte číslo pro podporu až ve 40 zemích, včetně České republiky.
Jakmile zákazník zavolá na lokální číslo, bude přesměrován např. na vámi zvolený tým, který má danou zemi v rámci firmy na starosti. Vyřizovat hovory pak lze buď přes desktopovou aplikaci nebo přímo z mobilu. Kromě toho lze navíc Aircall integrovat do všech běžných kolaborativních nástrojů, včetně Slacku, Zendesk nebo Salesforce.
Aircall nabízí tři základní plány, které začínají na 10 dolarech za měsíc za uživatele s limitem 3 uživatelů a hodinou volání směrem k zákazníkům zdarma. Plán s neomezeným počtem uživatelů a rozšířeními funkcemi je pak za 20 dolarů za uživatele, s tím, že v ceně je jedno telefonní číslo – každé další pak za poplatek 6 dolarů měsíčně.
Nutno dodat, že je celá služba vyvedená v pěkném, přehledném designu, který zvládne v rámci firmy využívat opravdu každý. Samostatná mobilní aplikace je ale novinkou, byla představená na posledním TechCrunch Distrupt v San Franciscu, v návaznosti na 800tisícovou investici od 5 investorů.