S touto aplikací se při nahrávání souborů do vašeho iPhonu odstřihnete od iTunes a kabelů

Filip HouskaFilip Houska

waltr2_2
0Zobrazit komentáře

Upload souborů z počítače do iPhonu, iPadu nebo iPodu oficiálně vyžaduje připojení k aplikaci iTunes. I když existují různé cesty, jak vynucenou synchronizaci s pro mnoho lidí nesympatickým softwarem obejít, tak patrně žádná z nich nebude tak snadná a efektivní jako tato, se kterou přišla kreativní evropská společnost Softorino. Ta představila novou generaci své populární aplikace WALTR.

Softorino stále věří, že spousta lidí, i přes čím dál rostoucí adaptaci na cloudové a streamingové služby, využívá svůj počítač k nahrávání nejrůznějšího obsahu. Proto byla vytvořena aplikace WALTR 2. Ta těží ze svých původních funkcí, tedy rychlého připojení iOS zařízení k Macu nebo PC bez nutnosti synchronizace s iTunes a následného přetáhnutí (drag and drop) vybraných souborů do aplikace v iPhonu, iPadu nebo iPodu, avšak přidává nové prvky, které jsou pro uživatele ještě efektivnější a pohodlnější.

inst

Přečtěte si takéInstagram spouští funkci nakupováníInstagram spouští funkci nakupování

Tou největší a nejzajímavější změnou je bezdrátové připojení. Aplikaci WALTR 2 si stačí pouze nainstalovat (na počítač a iOS) a na základě Wi-Fi se propojí s nejbližším zařízením. Uživatelé však stále mohou použít i tradiční kabel. Dále se jedná také o podporu audioknih, formátů PDF a ePUB, které se v iOS zařízení automaticky nahrají do aplikace iBooks, titulků ve formátech SRT a ASS a nezkrácených vyzváněcích tónů.

waltr2_1

Velkým benefitem je také možnost rychlejšího nahrávání větších souborů (například filmů), a to díky nové přenosové technologii, která dosahuje až 2 GB za minutu. Společnost uvádí, že se jedná o nejrychlejší připojení na světě. Opomenout nelze ani funkci automatického rozpoznávání obsahu (Automatic Content Recognition), jenž dokáže určit, zdali je daný formát písničky, filmu nebo seriálu kompatibilní s daným produktem. Pokud by tomu tak nebylo, funkce vše převede do podporovaného formátu.

Podporované formáty

  • audio (MP3, FLAC, APE, ALAC, AAC, AIFF, WAV, WMA, OGG, OGA, TTA, DFF)
  • video (MP4, AVI, MKV, MPEG, m2ts, 3GP, WMV, H264, H265)
  • text (PDF, ePUB) + titulky (SRT, ASS)

WALTR 2 je nabízen za cenu 39,95 dolarů (cca 960 korun) s 24hodinovou bezplatnou zkušební verzí.

 

Instagram spouští funkci nakupování

Filip HouskaFilip Houska

inst
0Zobrazit komentáře

Není pochyb o tom, že online nakupování nejrůznějšího zboží skrze mobilní zařízení se stává trendem, na který se začíná adaptovat čím dál širší sorta lidí. S poměrně chytrým nápadem v t teď přichází Instagram, sociálně-mediální síť pod hlavičkou Facebooku. Nově začíná rozjíždět funkci, která by mohla určovat budoucí směr v oblasti rychlých a efektivních nákupů.

Samotná společnost na svém blogu sdělila, že mobilní zařízení změnily pohled lidí na nakupování jako takové. Například ve Spojených státech využívá chytrá zařízení k vyhledávání, srovnávání a nakupování přes 84 procent všech uživatelů. I proto Instagram začíná testovat novou funkci, která doplní konkrétní věc na fotce o tag s cenovkou a odkazem na oficiální e-shop.

live1

Přečtěte si takéKickstarter spouští službu Live, pomocí které je možné se v přímém přenosu spojit s tvůrci projektuKickstarter spouští službu Live, pomocí které je možné se v přímém přenosu spojit s tvůrci projektu

Celý koncept stojí na tom, že lidé častokrát projíždějí svůj feed na Instagramu, aby našli nové produkty, které by si případně mohli pořídit. Doposud tomu bylo tak, že jakmile nějaký profil (například módní značka) zveřejnil fotku s konkrétním výrobkem, poskytl v komentářích odkaz na to, kde je možné si jej koupit. S novou funkcí se uživatelům naskytne možnost kliknout přímo na vybraný produkt, na kterém se následně zobrazí nabídka s přesným názvem a cenou.

instagram_1

V detailnější nabídce si může dotyčný následně přečíst specifičtější údaje a rovnou se přesměrovat do oficiálního internetového obchodu. Instagram zatím spolupracuje pouze s dvaceti prodejci na území Spojených států, mezi které se řadí i módní firmy Kate Spade nebo JackThreads či optika Warby Parker.

I když je tato funkcionalita teprve na počátku, tak má obrovský potenciál. Nejen, že poskytne uživatelům rychlejší a jednodušší interakci s konkrétním produktem od konkrétní firmy, ale také je v budoucnu může do tohoto „prodejního světa“ zapojit, a to třeba ve stylu, že si sám uživatel nalinkuje určitý výrobek a poskytne tak svým sledujícím možnost rychlejšího pořízení.

https://vimeo.com/189697603