Skupina Smarty vyrostla o třetinu a utržila 4,2 miliardy. Ve velkém investovala do herních prodejen JRC
Výrazně rostla divize B2B Smarty, jež zvýšila obrat na 1,3 miliardy korun a obhospodařuje více než 13 tisíc firemních zákazníků.
Skupina Smarty Brands zabývající se obchodem s elektronikou a počítači loni zvýšila obrat o 30 procent na 4,2 miliardy korun. Loni otevřela jedenáct nových kamenných prodejen pro e-shop Smarty.cz a největší českou síť herních obchodů JRC, navíc výrazně posílila prodej firemním zákazníkům.
„Loni jsme ve velkém investovali do vybudování nových kamenných prodejen ve spojení Smarty.cz a JRC. Otevřeli jsme jich jedenáct po celém Česku a letos v tom budeme pokračovat. Z čísel a prvotních reakcí lidí vidíme, že expanze do kamenného retailu byl krok správným směrem,“ uvedl zakladatel a majitel Smarty Petr Syrůček. Připomněl tím novou koncepci obchodů, která obě značky propojuje a jež má propojovat prodej, servis i gaming.
Do skupiny patří také prodejce Apple iWant, který loni otevřel novou prodejnu v Brně. Letos v únoru chystá otevření první prodejny Apple Premium Partner v centru Prahy na Václavském náměstí v paláci Koruna. Prodejny v konceptu Apple Premium Partner jsou druhou nejvyšší variantou prodejen Apple, výše už jsou jen takzvané Flagship Stores ve světových metropolích, které provozuje přímo Apple.
Divize B2B Smarty loni zvýšila obrat o třetinu na 1,3 miliardy korun a obhospodařuje více než 13 tisíc firemních zákazníků. „V letošním roce chystáme posílit naši pozici v IT, rozšířit tým konzultantů a nabídnout firemním zákazníkům plný servis na úrovni ICT. Očekávat mohou interní oddělení služeb pro zákazníky, a to i na úrovni síťových prvků a konferenčních řešení. Také připravujeme technický helpdesk, který by se měl spustit v příštím roce,“ dodal šéf divize Radek Jonák.