Slavná designérka navrhla „ženské“ lahve pro Prazdroj. Vydražily se za více než dva miliony
Co mají společného herečka Barbora Poláková, moderátorka Tereza Kostková a farářka Martina Viktorie Kopecká, samozřejmě kromě taneční soutěže StarDance, kterou všechny prošly či procházejí? Přece plzeňské pivo. Všechny tři – a spolu s nimi dalších sedm význačných dam – se letos staly patronkami charitativní aukce pro Centrum Paraple. Dražila se desítka unikátních lahví Pilsner Urquell, jež navrhla známá designérka Lucie Koldová a které byly věnované právě ženám. Celkem se vybralo 2 064 179 korun.
Ženami, které svými jmény zastřešily letošní jubilejní desátou dražbu, byly kromě výše zmíněné trojice ještě šéfka akademie věd Eva Zažímalová, možná kandidátka na prezidentku Danuše Nerudová, oštěpařka Eva Špotáková, herečka a politička Magda Vašáryová, barmanka Martina Navrátilová, výtvarnice Eliška Podzimková a dokumentaristka Helena Třeštíková.
„Těší mě, že se mohu podílet na projektu, který spojuje dobročinnost se dvěma typicky českými tradicemi – pivem a sklářstvím. Moje radost je o to větší, že si mě Plzeňský Prazdroj vybral pro ročník, který oslavuje ženy,“ řekla ke své účasti v projektu Lucie Koldová, dlouhodobě asi nejznámější a nejúspěšnější česká designérka, která působí jako umělecká ředitelka české firmy Brokis. Ta se specializuje na svítidla vyráběná z odpadových střepů.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs