Slevomat investuje miliony Kč do rozvoje segmentu zaměřeného na rodinu a děti

Filip HouskaFilip Houska

Chytilová_Slevomat

CEO Slevomatu, Marie Chytilová

0Zobrazit komentáře

Populární slevový portál Slevomat, za kterým investičně stojí společnosti Miton a Enern, se začíná hlouběji zaměřovat na segment dětí a rodin. Nyní chce tyto skupiny ještě více inspirovat a denně jim nabízet několik speciálně sestavených produktů.

Cíl tohoto rozšíření se sloganem „Rodina a děti: Co teď letí“ vychází z interních statistik společnosti, které uvádějí, že se ročně prodá na 350 tisíc dětských a rodinných produktů v podobě hraček nebo různých kupónů do zábavních center. To je patrně dostatečně velká motivace k tomu, aby byl na tento segment kladen větší důraz.

paypalslack_1

Přečtěte si takéPayPalem je nově možné platit i na komunikační službě SlackPayPalem je nově možné platit i na komunikační službě Slack

Tento byznysový model, který je doplňován speciální webovou sekcí, novou facebookovou stránkou a specificky sestavenými nabídkami, komentovala i Marie Chytilová (na foto nahoře), ředitelka Slevomatu, podle které částečnou inspirací pro vytvoření komunity budou weby jako mimibazar.cz, e-miminka.cz a podobně.

„Podle potřeby a odezvy zákazníků upravíme a vylepšíme webovou sekci Rodina a děti. Kromě specializovaných nabídek je snahou vytvořit komunitu. Nechceme pouze prodávat, ale lidi propojovat. Tedy to, aby například mladé matky mohly trávit čas spolu, inspirovat se, radit se. Tak jako je tomu na jiných menších portálech pro ženy. Plánujeme také na web zařadit i kalendář akcí, který bude mapovat program na menších městech celé ČR tak, aby si každý mohl najít program pro svoji rodinu.“

slevomat_1

Chytilová také dodává, že slevové poukázky do aquaparků nebo na různé sportovní aktivity či rodinné výlety jsou dlouhodobě jedněmi z klíčových produktů na celém portálu. I z tohoto důvodu se má denně objevovat okolo deseti nových nabídek s podobným zaměřením.

Projekt, do kterého firma plánuje investovat miliony korun, je již nyní spuštěn s tím, že během prvního čtvrtletí bude analyzována zákaznická odezva. Od ní se budou následně odvíjet změny a úpravy na celém webu.

slevomat_2

foto: Slevomat