Startup Buffer řečí čísel. Jak je na tom?
Tvůrci americké služby Buffer, která slouží k chytrému plánování a zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, jsou svým otevřeným přístupem co se informací ze zákulisí týče, už známí.
Zakladatel a CEO Joel Gascoigne (na fotce vlevo) tentokrát na svém blogu publikoval zajímavá data ukazující, jak se službě v listopadu dařilo a nedařilo z pohledu čísel. Tak tedy…
Čísla za listopad obecně:
- počet nových uživatelů: 66 000 (celkový počet uživatelů je : 1 189 000, říjen: 1 123 00, nárůst o 5.9%)
- počet denně aktivních uživatelů: 30 600 (říjen: 32 500, pokles o 5,8%)
- příjmy: 196 000 dolarů (říjen: 199 000 dolarů, pokles o 1.5%)
- příjmy varianty “buffer for business”: 22 250 dolarů (říjen: 30,510 dolarů, pokles o 27%)…cena služby začíná na 50 dolarech/měsíčně pro tým o maximálně 5 lidech
- peníze k dispozici na účtu: 318 651 dolarů (říjen: 311 719 dolarů)
- Celkový počet lidí v týmu: 16 (říjen: 13)
Buffer for Business (oficiálně spuštěno minulý týden, předtím pouze v uzavřené betaverzi):
- pokles příjmů o 27% na 22 250 dolarů
- Buffer for business tvořilo v listopadu 11.4% všech příjmů (říjen: 15.3% všech příjmů)
- 376 platících zákazníků (říjen: 268)
foto: Buffer blog