Směnárna kryptoměn Coinbase přidá novou měnu Ethereum Classic. Její cena vzrostla o 20 %

etc
0Zobrazit komentáře

Jedna z nejrozšířenějších kryptoměnových směnáren Coinbase se chystá na svoji platformu po dlouhé době přidat novou měnu. Konkrétně jde o podporu kryptoměny Ethereum Classic, která se na Coinbase objeví během několika měsíců. Ethereum Classic (ETC) je aktuálně 18. nejhodnotnější kryptoměna s tržní kapitalizací 1,5 miliardy dolarů.

Cena za jeden kus ETC se momentálně pohybuje na hranici 15 dolarů a ihned po oznámení na oficiálním blogu Coinbase jeho cena vzrostla o více než 20 procent. Jde tak o v pořadí již pátou kryptoměnu, kterou bude směnárna podporovat. Ohledně přidávání nových měn je firma velmi opatrná a vybírá je pečlivě.

airbnb25

Přečtěte si takéAirbnb rozšiřuje svůj neziskový program, který hostitelům umožní zadarmo ubytovat lidi v nouziAirbnb rozšiřuje svůj neziskový program, který hostitelům umožní zadarmo ubytovat lidi v nouzi

Ethereum Classic vzniklo v roce 2016 hard forkem z kryptoměny Ethereum, přičemž tehdy mohli zákazníci Coinbase získat kryptoměnu ETC zdarma. Konkrétně v hodnotě svého zůstatku Etherea, ze kterého byl fork proveden, a pak si zvolit, zda si ETC vyberou či nikoliv. Pokud tak neučinili, budou mít na Coinbase po spuštění podpory Ethereum Classic kredit.

coinbasebtc

Zároveň Coinbase zdůrazňuje, že všichni, kteří o přidání nové měny na platformu věděli, mají přísný zákaz jakéhokoliv obchodování. Což samozřejmě kvůli své podstatě nemůže Coinbase ohlídat, pokud se zaměstnanci rozhodnou obchodovat jinde, ale jde o gesto správným směrem.

Populární foto aplikace VSCO překročila metu 1 milionu platících uživatelů

vsco
0Zobrazit komentáře

Mezi sociálními sítěmi na sdílení obrázků, které jsou ve svém základu zdarma a žijí převážně z reklamy, jednoznačně vede Instagram, který má aktuálně přes 800 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Právě počet uživatelů a vymýšlení funkcí, které směřují spíše k zábavě, než k původnímu úmyslu kvalitně upravovat a sdílet fotografie, ale množství lidí odrazuje.

Právě toho využil před lety zdánlivě nenápadný startup VSCO, který nabízí prostřednictvím mobilní aplikace pokročilé úpravy fotografií s filtry, a který rychle začal získávat na popularitě. Základní verze aplikace je zcela zdarma s tím, že pokud uživatelé chtějí plnohodnotný editor fotografií, mohou si zaplatit členství VSCO X, které stojí téměř 20 dolarů (435 Kč) na rok.

roth

Přečtěte si takéAnita Roth z Airbnb: Většina českých Airbnb hostitelů nepodniká profesionálně, v Praze zabíráme jen 2 % domovůAnita Roth z Airbnb: Většina českých Airbnb hostitelů nepodniká profesionálně, v Praze zabíráme jen 2 % domovů

V rámci členství uživatelé získají přednastavené úpravy, které lze automaticky aplikovat na jakoukoliv fotografii, úpravu videí a také videonávody pro správnou volbu kompozice, světla či následujících úprav. Jednoduše jde o nástroj od profesionálů pro fotografické nadšence. A evidentně to funguje – VSCO má desítky milionů uživatelů a nyní firma prozradila, že si přes 1 milion z nich platí roční členství ve VSCO X, což představuje obrat téměř 20 milionů dolarů ročně.

vsco

Placená služba VSCO běží od začátku roku 2017 a dopomohla startupu k dosavadnímu 91% meziročnímu nárůstu tržeb. Jde tak o jeden z vůbec nejrychleji rostoucích byznysů na poli mobilních aplikací, založených na měsíčním předplatném. Aplikace je dostupná pro iOS a Android.

Opačnou cestou než Instagram

Od té doby, co se Instagram dostal do rukou Facebooku a největší sociální síť světa postupně vypilovala své mobilní reklamy k dokonalosti, je Instagram reklam plný. To je další věc, která uživatelům vadí, protože jde často o velmi nerelevantní obsah. VSCO na to jde jinak, propojuje uživatele přímo se značkami a dovoluje jim spolupracovat na jejich reklamních kampaních, což ve finále tvoří přesně takový obsah, který velmi pravděpodobně budou chtít konzumovat i ostatní uživatelé.

vscofounders

Spoluzakladatelé VSCO Joel Flory a Greg Lutze (vpravo)

mahr-2

Přečtěte si takéZakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchouZ Prahy do Mikulova a na zelenou. Zakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchou

Standardní reklamy tak v aplikaci nenajdete. I zmíněný obsah od uživatelů, propojených se značkami, prochází stále testováním v beta verzi a bude uvolňován postupně pod názvem VSCO Connect.

Foto: VSCO