Spojení In Time a Uloženky završeno. Pod dohledem Kellnera, Křetínského a Havrlanta vzniká logistická služba WeDo
Na českém trhu odstartovala nová logistická značka WeDo, která se stává nástupcem v tuzemsku již dlouhodobě působících společností In Time a Uloženka. Ukončuje se tak více než rok trvající proces, kdy trojice akcionářů – PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera, ECI Daniela Křetínského a Rockaway Jakuba Havrlanta – jednak vyčlenila Uloženku ze skupiny Mall Group a zároveň pořídila kurýrní společnost In Time.
Nově vzniklou společnost WeDo vede Daniel Mareš. Ten od letošního ledna působil jako generální ředitel In Time (kam přešel po krátké štaci v Zásilkovně) a právě do této firmy byla krátce poté začleněna Uloženka. S novým brandem usiluje trojice majitelů o vytvoření silné značky orientované primárně na koncového zákazníka.
„Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme se na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ říká Mareš, který má v logistice více než dvacetileté zkušenosti, přičemž dvanáct let působil na pozici generálního ředitele DPD CZ.
Podle zkušeného manažera trend na trhu služeb logistických operátorů v posledních letech směřuje k zaměření na příjemce zásilky, kterému chce WeDo vyjít vstříc a odpovídat tomu má i celkový design služby.
Trojice akcionářů WeDo je rozdělena stejně jako v případě Mall Group – po 40 procentech drží PPF a EC Investments, zbylých 20 procent pak patří Rockaway Capital. Služba však navzdory stejným vlastníkům funguje nezávisle na velké e-commerce skupině, do níž patří například Mall.cz, Košík.cz, Vivantis, ale i Mall.tv či Mall Pay.
Doručení domů, na výdejní místo i do boxů
Podle představených plánů se WeDo do konce letošního roku zaměří na start nové značky a související přeměnu, v příštím roce pak chystá představit další kroky směřující k naplňování své vize – aby byl příjemce zásilky tím, kdo řídí celý proces a rozhoduje o tom, kdy, kam a jak bude zásilka doručena.
Logistická služba přitom staví na přednostech dvou sloučených firem a nabídne tak tři způsoby doručení balíků. Díky In Time má k dispozici flotilu 300 aut a kurýrů a možnost doručovat zásilky přímo domů, zatímco Uloženka doplňuje síť s více než tisícovkou výdejních míst.