Hlasujte o nejoblíbenějším startupu v Česku. Ve finále jsou první jednorožci i mladé naděje
Vybrali jste finální třicítku nejoblíbenějších startupových projektů. Teď rozhodnete o vítězi ceny popularity Startup Awards.
Byli jsme si jisti, že nás podpoříte, ale množství projektů přihlášených do soutěže popularity předčil naše očekávání. A zápal, s jakým některé bojovaly o hlasy, ještě víc. Nejpopulárnější startup, jedna ze čtyř kategorií největší oborové akce z dílny CzechCrunche Startup Awards, právě postupuje do své druhé fáze. Dneškem totiž startujeme hlasování nanovo – a tentokrát jde o finální pořadí. Pojďte určit, kdo vystoupá na pomyslnou bednu a stane se nejpopulárnějším startupem v Česku.
Možnost utrhnout si ono ocenění má rovná třicítka projektů. Jsou to ty, které získaly v prvním kole nejvíc příznivců. Prošly opravdovým bojem při sbírání fanoušků, dokázaly je nasměrovat k hlasování a o postupujících se rozhodovalo až do poslední chvíle. Můžeme prozradit, že u některých postupujících rozhodovaly i milimetry v cílové rovince, tedy jednotky odkliknutí, které přicházely do posledních minut.
Máme radost, že paleta projektů, které vám můžeme představit, je opravdu barevná. Od firem s miliardovými valuacemi – máme tu jednorožce Rohlík a Productboard – přes projekty, které mění zážitky v restauracích, jako jsou třeba Qerko a Choice QR, nebo velké zástupce logistiky s mnoha technologiemi, jako je DoDo, až po pomoc pro duši, kterou představuje Soulmio, či umělou inteligenci použitelnou i ve zdravotnictví od Aireen.
Vlastně se nám líbí všechny projekty, jenže tady bychom vás s nimi unudili – postupně vám je tak ukážeme na našem Instagramu. Anebo se rovnou koukněte na výběr na stránce Startup Awards.
Že jde o každý hlas, na to nezapomeňte při podpoře svých favoritů, zarovnáváme totiž startovní čáru a hlasy tak každý projekt sbírá od nuly. Už teď mají nicméně všichni ve výběru zajištěnou účast na galavečeru Startup Awards, který chystáme na září. Věřte, bude to velké.
Jenže cenu si nepřebere každý. Přitom záleží na jediném – na aktivitě fanoušků, uživatelů, zákazníků nebo prostě internetových brouzdalů. Podívejte se na třicítku finálových startupů, které bojují o každého příznivce, vyberte si ten svůj a pošlete mu hlas. Hlasování definitivně uzavíráme 31. srpna.
Cena popularity je jednou ze čtyř kategorií Startup Awards a zároveň jedinou, o které rozhoduje výhradně veřejnost. Kromě nejpopulárnějšího projektu máme ovšem v plánu ukázat mnohem víc z toho, jak se startupová scéna opět posunula a co všechno dokázala.
Chceme podpořit dění ve startupovém ekosystému a tak trochu ukázat třeba i zatím skryté projekty, ve kterých vidíme budoucnost. Připravili jsme proto další ocenění: Investiční trefu, Mladý startup a Startupovou osobnost. Více se o nich dozvíte na webu Startup Awards a poté samozřejmě v září. Vítěze všech kategorií totiž vyhlásíme během galavečera, kde se sejdou zástupci předních tuzemských startupů, byznysu i technologická veřejnost.
Takže… Pojďme hlasovat. Pošlete svůj nejoblíbenější startup ještě o něco výš a nechte ho zazářit.