Startup herečky Gwyneth Paltrow získal investici ve výši 50 milionů dolarů a expanduje do Evropy
Americký startup Goop herečky Gwyneth Paltrow, který se specializuje na lifestylový obsah a prodej zejména kosmetických produktů, získal novou investici ve výši 50 milionů dolarů, tedy asi 1 miliardy korun, díky níž startup atakuje hranici 250milionové valuace v dolarech. Investice by měla sloužit pro expanzi mimo severoamerický trh.
Oscarová herečka Gwyneth Paltrow založila Goop v roce 2010. Původně se startup zaměřoval především na tvorbu lifestylového magazínu s tématem módy, cestování či krásy, nicméně postupem času se rozrostl také o e-commerce. Nově tak nabízí řadu kosmetických produktů, vitamínů či přípravků do koupele.
I když veřejnost skrze příliš přehnanou klamavou reklamu poukazující na „zázračné léčivé přípravky“ Goop odmítala, investoři v něm viděli jistý potenciál. To dokazují nejen investice v celkové výši 25 milionů dolarů z let 2015 a 2016, ale také aktuální Series C vedená skupinou Lightspeed Venture Partners, která startupu přinesla 50 milionů dolarů.
Investice by měla sloužit na zmíněnou globální expanzi a také rozšíření sortimentu. Goop aktuálně se svým e-commerce byznysem operuje pouze na trzích Spojených států a Kanady, nicméně ke konci roku by se měl dostat i do Evropy.
Foto: Fortune Conferences (Flickr)