Startup SilentLab vybral na Fundlift.cz přes 2 miliony Kč na akustický nábytek a mikrokanceláře

Filip HouskaFilip Houska

silentlab_051118-1

Český crowdfundingový portál Fundlift.cz se dnes stal místem pro další zajímavý projekt. Tím je startup SilentLab, jehož specializací je výroba a instalace akustického designového nábytku do kanceláří a návrhy mikrokanceláří. Na Fundliftu během dvou hodin vybral částku 1,5 milionu korun, která byla následně navýšena na 2 miliony, výměnou za tříleté dluhopisy s ročním úrokem 6,75 procent.

SilentLab staví na jednoduchých věcech – tichu a klidu během pracovního nasazení. Právě proto se jeho byznys ubírá směrem poskytování interiérové akustiky za účelem snižování hluku v kancelářích. Co se produktů týče, SilentLab nabízí například stěnové a stropní obklady, paravány či taburety. Z portfolia je však možné zvolit i moderní a netradičně provedené mikrokanceláře, které jsou dostatečně odhlučněné a slouží zejména pro konferenční hovory, respektive nerušenou práci v jinak hlušných prostorách.

sens_051018-1

Přečtěte si takéObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENSObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENS

Jelikož se SilentLab specializuje na interiérovou akustiku obecně, zákazníkům nabídne i důležité informace, jaký produkt použít, potažmo kam jej umístit. Součástí je i samotná instalace. Díky těmto prvkům se chce tento ambiciózní startup stát jedničkou na českém a slovenském trhu a prakticky dorovnat krok se zahraničím, kde jsou taková řešení poměrně běžná. V minulém týdnu jsme se například zmiňovali o startupu ROOM, který vyrábí podobné miniboxy do otevřených kanceláří.

s

Posílení marketingových aktivit

Aktuálně již dokončená kampaň na Fundliftu k tomuto momentu vykazuje přes 2 miliony korun, které se podařilo získat od 88 investorů s nejvyšší investicí ve výši 300 tisíc. Touto částkou překonal SilentLab svůj původní nastavený minimální limit. Peníze by následně měly sloužit pro podporu marketingových aktivit, zejména pro účast na chystaném veletrhu v Německu, jenž se uskuteční v říjnu letošního roku.

„Účast a prezentace na západoevropském veletrhu má pro nás dva zásadní rozměry. Jeden z nich je samozřejmě obchodní, kde bychom chtěli najít zajímavé partnery. Druhý rozměr je spíše osobní, kdy chceme ukázat nejen SilentLab, ale zároveň i Českou republiku jako zemi, ve které se rodí skvělé nápady a myšlenky s obrovskou přidanou hodnotou a která není jen montovnou Evropy,“ komentuje jeden ze spolumajitelů startupu SilentLab Jaroslav Vendl.

f