Takto vypadají nové přenosné brýle pro virtuální realitu Oculus Go bez jakýchkoliv kabelů

oculusgo
0Zobrazit komentáře

Od té doby, co jedny z prvních, opravdu kvalitních brýlí pro zobrazení virtuální reality, Oculus, koupil Facebook za 2 miliardy dolarů, ušla společnost s kontroverzním původním zakladatelem dlouhou cestu. Nyní se již brýle Oculus Rift prodávají něco málo přes rok za cenu okolo 14-15 tisíc korun a jejich hlavním problémem pro běžné uživatele jsou hardwarové nároky a složité zapojení, což mírně brání rychlejšímu rozšíření.

To vše by se mělo značně zjednodušit s nově představeným zařízením Oculus Go, které bude fungovat zcela samostatně, bez jakéhokoliv kabelu a zároveň bude dostupné za méně než poloviční cenu (199 dolarů). Mark Zuckerberg, CEO Facebooku, zařízení představil na včerejší konferenci Oculus Connect 4 v americkém San Jose.

alba

Přečtěte si takéStartupu herečky Jessicy Alba klesne hodnota o stovky milionů dolarůStartupu herečky Jessicy Alba klesne hodnota o stovky milionů dolarů

Mělo by se tak jednat o velmi podobný zážitek, jako s brýlemi Gear VR od Samsungu, které jsou ovšem napojeny na mobilní zařízení. Oculus Go má oproti tomu vlastní WQHD LCD displej a integrované audio reproduktory, s tím, že je ovšem plně kompatibilní s aplikacemi běžícími na Gear VR.

oculusgo2

Kity pro vývojáře by se měly objevit již na začátku listopadu, s tím, že pro běžné zákazníky bude Oculus Go dostupný začátkem příštího roku. Facebook se prozatím nevyjádřil k přesnější specifikaci, výdrži baterie a ohledně dalších detailů – ty můžeme pravděpodobně očekávat v několika následujících týdnech.

oculusgo3

Foto: Oculus / Facebook

S novou službou od Porsche je možné za pevnou měsíční cenu vystřídat neomezeně aut

porsche2
0Zobrazit komentáře

I když se jedná o tradiční značku, která si již po více než 86 let drží svoji kvalitu a standard, nepřestává Porsche překvapovat s inovací. Ať už je to vstup na pole SUV, elektromobilů, hybridů nebo nyní do zcela nového typu pronájmu aut, jako alternativě ke klasickému leasingu, se kterým začínají některé automobilky experimentovat.

Za měsíční poplatek začínající na 2000 dolarech Porsche nabídne on-demand předplatné svých automobilů, ve kterém si mohou uživatelé přes mobilní aplikaci objednat přistavení jednoho z až 22 modelů Porsche, s tím, že ho pak mohou využívat celý měsíc, ale třeba i pouze jeden den. Součástí měsíčního paušálu je jak přistavení, tak kompletní pojištění, servis, neomezený nájezd kilometrů nebo také mytí a detailing auta.

Taxify fleet Tallinn

Přečtěte si takéTaxify expanduje do PařížeTaxify expanduje do Paříže

Za 2000 dolarů měsíčně lze vybírat ze 7 modelů, včetně Cayenne, 718 Boxter nebo Cayman S. Dražší plán za 3000 dolarů otevře dalších 15 modelů, mezi kterými nechybí 911 Carrera S, Panamera či Cayenne E-Hybrid. Služba bude na úvod dostupná na začátku listopadu pouze v Atlantě v USA pro 50 prvních zákazníků. Pokud se koncept osvědčí, bude Porsche uvažovat o rozšíření po celých Spojených státech a posléze i Evropě.

porsche

I přesto, že členství v programu na měsíc stojí 2 či 3 tisíce dolarů, oproti leasingu, kde se musí zákazník uvázat minimálně ke 24 měsícům, je Porsche Passport možné využít bez omezení kilometrů a zároveň platit z měsíce na měsíc, s tím, že na úvod zákazník zaplatí 500 dolarový poplatek, poté ale může služby vypovědět kdykoliv.

passportapp

Foto: Porsche