Dating appka Tinder už má miliardová čísla a brzy začne vydělávat

tinder
0Zobrazit komentáře

Denně dating appka Tinder propojí více než 15 milionů uživatelů, s tím, že uživatelé si pak každý den prohlédnou neuvěřitelnou 1,2 miliardu profilů. A tak si Sean Rad, CEO Tinderu řekl, že by si na této bezmála dvouleté společnosti mohli začít mastit kapsu. Vymysleli tedy freemium model, podobný „konkurenční“ službě Badoo, který vypustí již na počátku listopadu tohoto roku.

978x

Přečtěte si takéSnapchat má další problém! Hackeři se chystají zveřejnit bezmála 100 000 citlivých fotekSnapchat má další problém! Hackeři se chystají zveřejnit bezmála 100 000 citlivých fotek

Jedna z premium funkcí bude například ta, že nebudete mít v nabídce jen lidi z okolí, ale i ze zadané lokality, takže třeba z Prahy půjde hledat lidi v New Yorku, což je za zmiňovaném Badoo dlouholetým standardem, ale tady si za to pěkně připlatíte. Podle odhadů by to Tinderu mohlo přinést až $75 milionů dolarů za rok 2015, pouze díky implementaci freemium modelu.

Foto: Tinder press kit

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Skrz.cz: první sponzor CzechCrunche

Michal PtáčekMichal Ptáček

skrz

Dnešním dnem oficiálně startujeme exkluzivní CzechCrunch sponzoring, o kterém jsme vás už informovali na naší FB stránce. Jak už asi víte, zájemců o to stát se na týden hlavním finančním sponzorem CzechCrunche, podpořit českou tech scénu a zároveň si tak zpromovat svůj startup, se sešlo velké množství a neustále příbývají. Jedním z nejrychleji jednajících startupů, byl vyhledávač slev a akčního zboží Skrz.cz, o kterém jste, pokud jste poslední 4 roky nebyli zavřeni ve sklepě, určitě už slyšeli a který se tedy stává našim prvním oficiálním sponzorem.

Za Skrz.cz stojí samozřejmě partička okolo Petra Kováčika, který z původně víkendového projektu, udělal v podstatě největší vyhledávač slev a akčních nabídek na českém internetu (čísla atakují 200 000 visits denně) a jen za minulý rok 2013 zprostředkovali slevovým serverům a eshopům objednávky v hodnotě půl miliardy korun.

Protože CzechCrunch čte spousta extrémně chytrých lidí, tým okolo Petra věří, že se jim díky sponzoringu podaří najít i nové posily do týmu (Senior developer, Junior developer, marketingový specialista – SEO, PPC, analytik a projektový manažer).

5 důvodů, proč do toho má smysl jít:

  1. ve Skrz.cz se pracuje s obrovským množstvím dat realtime, používají pokročilé personalizace (web, email, mobilní aplikace), importují se stovky tisíc nabídek denně
  2. téměř 200.000 visits denně
  3. aktuálně jeden z nejrychleji rostoucích startupů v ČR
  4. tým téměř 20 lidi na stejné vlně
  5. pro programátory může být zajímavý pravidelný mentoring Jirky Knesla, který do Skrz.cz dochází a vzdělává vývojářský tým

Pokud vás některý ze zmíněných bodů zaujal, není nic jednoduššího než napsat klukům na email: chcidotymu@skrz.cz a něco jim o sobě prozradit.

Sledovat: Skrz.cz Twitter, Skrz.cz Facebook, a Skrz.cz blog