Umělá inteligence pomůže s e-maily. Český Ecomail má nové funkce poháněné technologií od OpenAI
Na vlnu generativní umělé inteligence naskakuje stále více služeb. Nové prvky Ecomailu mají pomoct marketérům a e-shopům třeba s tvorbou newsletterů.
Strojové učení v oblasti e-commerce není ničím novým. Už dlouho má uplatnění ve zlepšování obchodních procesů, zákaznickém servisu nebo automatizaci. Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově do svého nástroje zapojila umělou inteligenci od OpenAI a je tak další z řady služeb, které generativní umělou inteligencí doplňují své produkty. Nová funkce má zjednodušit tvorbu newsletterů a uvolnit ruce marketérům a majitelům e-shopů. Texty přeformuluje, zkrátí nebo prodlouží.
„Uživatel nyní může vlastní text z blogu nebo stránky zkopírovat do nástroje a AI mu text upraví do vhodné podoby, aby mohl newsletter rovnou odeslat,“ popisuje výhody Jakub Stupka, provozní ředitel a spoluzakladatel Ecomailu, který založil před devíti lety s Janem Tlapákem.
Vytváření e-mailů má podle něj být jednodušší, bez překlikávání mezi jednotlivými nástroji. S generativní AI dnes pracuje stále více služeb, namátkou grafický nástroj Canva, fotografický editor Photoshop nebo slovenská služba pro tvorbu životopisů a motivačních dopisů Kickresume.