Nákupy pro své zákazníky realizuji od propojení CZC s Alegrem jinde, např. TSBohemia, Mironet nebo Smarty. Potřebuji, aby zákazník obdržel kvalitní produkt a potřebuji, aby v případě potřeby mi byl schopen dodavatel poskytnout kvalitní reklamace, záruky. Alegru v tomhle nevěřím. Pro koncové zákazníky asi ok, ale pro firemní nákupy si nedovedu Alegro zatím představit.
Aha? To by mě nenapadlo, že na nový design Revolutu se musí ručně přepnout v profilu, sekce nová funkce. Alespoň mě se nepřepl nový vzhled automaticky po aktualizaci aplikace.
Tak mi už dorazila Revolut verze 10. Možná zlepšen design a přehlednost pro oči jako taková, ale osobně v první verzi Revolut 10 nevnímám jako zrakově hendikepovaný žádnou změnu. Aplikace na mě s odečítačem obrazovky konkrétně VoiceOver na iPhone, působí pořád stejně. Dokonce mi to ani nečte místo trezory kapsy, ale stále jde o trezory. Že by změny nastali až v nějaké další aktualizaci Revolutu verze 10? A nebo je změna fakt jen v designu?
Dobrý den, ještě k rannímu komentáři o přístupnosti. Teď po návratu z Prahy jsem poslal na info CC dva e-maily. Jen k nim chci sdělit, že popisuji některé komplikace, ale jak teď sleduji, mnoho bylo vyřešeno v bleskovém čase. Super. :) Ale přesto na e-maily prosím mrkněte.
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Naprosto nezbytné cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Pokročilé analytické funkce
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Cílené soubory cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.
K
Karel Giebisch
3 lajky
Komentáře
K
Karel Giebisch komentář
Před 7 měsíci
Nákupy pro své zákazníky realizuji od propojení CZC s Alegrem jinde, např. TSBohemia, Mironet nebo Smarty. Potřebuji, aby zákazník obdržel kvalitní produkt a potřebuji, aby v případě potřeby mi byl schopen dodavatel poskytnout kvalitní reklamace, záruky. Alegru v tomhle nevěřím. Pro koncové zákazníky asi ok, ale pro firemní nákupy si nedovedu Alegro zatím představit.
CZC zvoní umíráček. Kdysi byl e-shopem geeků, teď má přijít i o nejoblíbenější funkce
K
Karel Giebisch komentář
Před 1 rokem
Aha? To by mě nenapadlo, že na nový design Revolutu se musí ručně přepnout v profilu, sekce nová funkce. Alespoň mě se nepřepl nový vzhled automaticky po aktualizaci aplikace.
Revolut vydal přehlednější aplikaci, aby ji lidé využívali denně. V Česku má přes 600 tisíc uživatelů
K
Karel Giebisch komentář
Před 1 rokem
Tak mi už dorazila Revolut verze 10. Možná zlepšen design a přehlednost pro oči jako taková, ale osobně v první verzi Revolut 10 nevnímám jako zrakově hendikepovaný žádnou změnu. Aplikace na mě s odečítačem obrazovky konkrétně VoiceOver na iPhone, působí pořád stejně. Dokonce mi to ani nečte místo trezory kapsy, ale stále jde o trezory. Že by změny nastali až v nějaké další aktualizaci Revolutu verze 10? A nebo je změna fakt jen v designu?
Revolut vydal přehlednější aplikaci, aby ji lidé využívali denně. V Česku má přes 600 tisíc uživatelů
K
Karel Giebisch komentář
Před 1 rokem
Dobrý den, ještě k rannímu komentáři o přístupnosti. Teď po návratu z Prahy jsem poslal na info CC dva e-maily. Jen k nim chci sdělit, že popisuji některé komplikace, ale jak teď sleduji, mnoho bylo vyřešeno v bleskovém čase. Super. :) Ale přesto na e-maily prosím mrkněte.
Zapojte se do diskuzí a uložte si články na později. CzechCrunch spouští nové funkce