Vilgain vyrostl na 850 milionů a v Brně otevírá svůj první fast food. Letos chce vstoupit i do USA
Expanze, nové produkty i první clean eating fast food. Vilgain pokračuje v dynamickém růstu a letos míří nejen do USA, ale i na Blízký východ.
Vilgain, kam se podíváš! Značka, která spadá pod brněnský e-shop Aktin, má za sebou velmi úspěšný rok. Dosáhla během něj meziročního růstu tržeb o 82 procent a její obrat dosáhl na 850 milionů korun. A nezdá se, že by měla být budoucnost jakkoliv méně plodná – Vilgain otevírá nový fastfoodový koncept a svou zdravou výživu i sportovní oblečení plánuje vyvézt do Ameriky i na Blízký východ.
Loni expandoval Vilgain do Velké Británie, Švýcarska a Rumunska, do svého e-shopového portfolia zařadil 835 nových produktů a jejich variant. Mezi hlavní novinky patří proteinové tyčinky, protein chutnající jako limonáda nebo proteinový shake vyrobený z českého mléka a ochucený přírodními ingrediencemi.
„Za celý rok se nám podařilo zkompletovat přes 758 tisíc objednávek, které celkově obsahovaly více než 8,3 milionu produktů,“ říká pro CzechCrunch David Šťastný, finanční ředitel Vilgainu, který dnes přináší Aktinu přes 80 procent tržeb. Značka zároveň otevřela své první kamenné prodejny včetně poboček v Karlíně a na Národní třídě v Praze. Ty nabízí nejen samotné produkty Vilgainu, ale také čerstvé ovoce, zeleninu, pečivo a lokální farmářské mléčné výrobky.
Sortiment značky ale expanduje i v online prostoru, kde jsou její produkty dostupné na Rohlíku, Woltu nebo Alze. V Británii a Německu je ale najdete i na Amazonu, kam se mohou brandy dostat jen na pozvání. V Německu se mu navíc podařilo navázat spolupráci s největším obchodním řetězcem Edeka.