Za vlastní značku potravin Rohlik.cz dává Čupr hlavu na špalek. Když nebude chutnat, vrátí dvojnásobek ceny
Tomáš Čupr v roušce, obleku a před kamerou. Na obrazovkách svých počítačů ho pak na home office sleduje přes tucet novinářů. I tak může dnes vypadat tisková konference. Ale co je hlavní – největší český online supermarket Rohlik.cz se nezastavuje a představuje novou privátní značku.
S vlastní značkou, která se jmenuje Rohlik.cz Bez kompromisů, přichází tuzemská jednička mezi online supermarkety po šesti letech na trhu, během kterých sortiment Rohlíku vyrostl ze tří tisíc produktů na více než pětinásobek. A přestože v něm vždy kladl hlavní důraz na kvalitu, Tomáš Čupr došel k názoru, že i tak je nabídka příliš složitá a roztříštěná.
„Rozhodli jsme se, že vše zjednodušíme, sjednotíme a uděláme privátní značku, kterou na rozdíl od mnoha jiných řetězců přiznáme, protože se za ni nebojíme postavit. Je to to nejlepší z nejlepšího, co jsme na trhu našli,“ hlásí zakladatel Rohlíku, který se v posledních týdnech vzhledem ke koronavirové pandemii roztočil do nevídaných objemů.
Tohle tu ještě nebylo
Jelikož jsou lidé kvůli karanténním opatřením zavření doma, je nákup potravin online nejjednodušší variantou. Místo návštěvy supermarketů tak lidé chodí ve dvojnásobných počtech i na Rohlík, který zaznamenává ještě větší nápor než před Vánoci, což pro něj byl dosud vrchol sezony.
Zákazníci teď nově mohou vybírat z více než 70 produktů privátní značky Rohlik.cz, o které Čupr sebevědomě říká, že při výběru nelze udělat špatnou volbu. A aby své tvrzení dokázal, dává svou hlavu na špalek. Obrazně i doslova v nové reklamní kampani.
„Rozhodli jsme se dát hlavu na špalek, protože si věříme a nebojíme se ani zpětné vazby od zákazníků. Osobně se pod naše produkty s kolegy podepisujeme a věříme jim natolik, že pokud nám někdo napíše, že mu výrobek nechutnal, vrátíme mu dvojnásobek kupní ceny. To asi v českém retailu ještě nebylo,“ hlásí Tomáš Čupr.