Zalando si nemůže české zákazníky vynachválit. Spouští pro ně speciální outlet Zalando Lounge
Jeden z největších evropských e-shopů s módou přišel do České republiky v létě minulého roku a prozatím se zdá být s tuzemskými zákazníky nadmíru spokojený. Češi se totiž naučili na Zalandu nakupovat velmi rychle, o čemž svědčí vysoká míra růstu objednávek a příjmů za poslední měsíce. A aby Zalando svůj dobře promazaný prodejní stroj udrželo v optimálním chodu i nadále, spouští pro české zákazníky svůj outlet Zalando Lounge.
Jedná se o zákaznický klub, v rámci kterého mohou zákazníci využívat speciálních nabídek online outletu. Zlevněné zboží je nabízeno prostřednictvím speciálních akcí, během kterých může být cena vybraných módních kousků, doplňků, ale i spotřebičů či doplňků do domácnosti snížena až o 75 %. Nabídka takto výhodného sortimentu je obměňována každý den ráno a je časově omezena po dobu 3 až 5 dnů, popřípadě do vyprodání zásob.
„Reakce českých zákazníků překonávají naše očekávání již od počátku působení Zalanda v České republice v létě 2018. Právě proto jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku o Zalando Lounge. Očekáváme, že představení klubu nám významně pomůže naplnit naše cíle v České republice,“ chválí si české zákazníky Martin Rost, senior viceprezident Zalando Offprice, kam patří i Lounge a další outlety.
Členství v klubu je zcela zdarma a zákazníci jsou o nadcházejících nabídkách informováni prostřednictvím e-mailu či notifikací z mobilní aplikace. K přihlášení do klubu mohou zákazníci využít svého stávajícího účtu.
„Ke značce Zalando chceme přilákat ještě více českých zákazníků, abychom se skutečně stali prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion,“ popisuje cíl Zalanda Martin Rost.