Známe datum nejzásadnější startupové akce letoška. Zajistěte si místo na Startup Awards 2024

Ocenění českých startupů, investorských počinů i inovací se blíží. Pojistěte si, že budete ve správný čas na správném místě.

Iva BrejlováIva Brejlová

sa24-1

Foto: CzechCrunch

Startup Awards 2024

0Zobrazit komentáře

Startup Awards neboli startupové ceny CzechCrunche vstupují do třetího roku své existence. Událost s největší koncentrací zakladatelů, investorů, inovátorů i zástupců vyspělého byznysu, jejímž vyvrcholením je ocenění významných startupů a počinů roku, se uskuteční 12. září.

Kdo se pro letošek stane nejzajímavějším mladým startupem? Kdo převezme sošku za Osobnost roku? Který investorský počin získá ocenění jako Trefa roku? A který startup se stane v hlasování veřejnosti tím nejpopulárnějším?

Chci být u toho

Startup Awards je akce pro zvané, ale i letos ji otevíráme veřejnosti a nabízíme omezené množství vstupenek, v tuto chvíli navíc za zvýhodněnou cenu. S koupí se připravte na setkání se zásadními hybateli startupového i investorského světa, s téměř třemi stovkami odborníků z byznysu, s inovátory i členy nastupující startupové scény. Zažijete galavečer s vyhlášením vítězů včetně občerstvení a drinků, ale také zábavy, přehlídky startupových nápadů a dalších překvapení od CzechCrunche.

Podívejte se, jak se baví česká startupová scéna. Ochutnejte atmosféru loňského ročníku a zjistěte, kdo zazářil.

Aby byly matky méně izolované. Aplikace Mamio jich sdružuje 15 tisíc a nabírá první miliony

„V našem regionu mají mámy k dispozici jen zastaralá a nepřívětivá fóra. To jsme chtěly změnit,“ říká spoluzakladatelka Laureen Höllge.

Peter BrejčákPeter Brejčák

jlk-mikiny-copy

Foto: Mamio

Zakladatelé Mamio Johana Šperlová, Karel Hrdina a Laureen Höllge

0Zobrazit komentáře

Vznikla s vizí, že si matky zaslouží lepší podporu v mateřství, než jakou najdou na zastaralých rodičovských fórech. Aplikace Mamio pomáhá již patnácti tisícům žen, které se jejím prostřednictvím mohou seznamovat podle věku svých děti i místa, kde žijí, a naleznou v ní bezpečný prostor pro sdílení zkušeností. Stávající funkce má doplnit průvodce mateřstvím garantovaný odborníky či personalizovaný doporučovací systém pro produkty a služby. A této vizi věří také investoři, kteří startupu poskytli první miliony.

Zainvestovaný startup: Mamio

Kdo investuje: Czech Founders VC a PurposeTech

Kolik a v jakém kole: V pre-seedovém kole získává Mamio 300 tisíc eur (7,4 milionu korun), z čeho 200 tisíc eur (5 milionů korun) vkládají Czech Fouders VC, 100 tisíc eur (2,4 milionu korun) vkládají PurposeTech.

Co startup dělá: Mamio je mobilní aplikace, která matkám umožňuje seznamovat se podle věku dítěte a lokality a sdílet mateřství. Vedle této služby a diskuzního fóra vznikne v Mamio také průvodce mateřstvím a personalizovaný doporučovací systém pro služby a produkty.

Jak funguje: Aplikace je pro uživatelky zdarma, příjmy plánuje právě z doporučovacího systému. „Cílem je, aby každá máma dostávala obsah na míru – ať už je to vzdělávací obsah, který jí předem řekne, co bude s dítětem ten měsíc nejspíš řešit, nebo tipy na služby a produkty, které doporučíme podle věku dítěte i typu mámy,“ komentuje spoluzakladatelka Mamia Johana Šperlová.

vit-horky-vaclav-pavlecka-ivan-kristel-copy-min

Foto: Czech Founders VC

Vít Horký, Václav Pavlečka a Ivan Kristel z Czech Founders VC

Sídlo startupu: Praha

Zakladatelé: Laureen Höllge, Johana Šperlová a Karel Hrdina

Jak je startup velký: Mamio pomáhá 15 tisíc uživatelkám v Česku, které si jej stáhly jen díky organickému růstu. Zprostředkovalo již přes 18 tisíc propojení a ženy více než 15tisíckrát sdílely své zkušenosti z mateřství.

Proč je to zajímavé: „Mateřství přináší nekončící výzvy, náročné změny a dosud neprozkoumanou úroveň komplexity. Mamio se snaží každou svoji uživatelku hluboce pochopit a nabídnout jí podporu,“ popisuje partner PurposeTech Zdeněk Fous.

„Vidíme, že Mamio našlo silnou potřebu, kterou zatím mámy nemají pokrytou a díky které mohou velmi efektivně růst. Byznysový potenciál vidíme právě v jejich schopnosti oslovit mámy s produkty a službami ve správný čas a tak, aby se nejednalo o otravnou reklamu,“ doplňuje Ivan Kristel z Czech Founders VC.

Na co startup využije investici: Na další rozvoj funkcí, růst uživatelské báze v Česku a na přípravu pro další expanzi.

Vše o startupových investicích