Zoot.cz loni dosáhl na tržby ve výši 706 milionů Kč

Výdejna radosti Zootu
Populární český eshop Zoot.cz, který se zaměřuje na prodej módy, designových věcí, ale také doplňků do domácnosti, má za sebou z pohledu růstu další úspěšně období. Alespoň to tedy ukazují aktuální ekonomické ukazatele, podle kterých společnost, ve které drží podíl například i známý internetový podnikatel a zakladatel portálu Centrum.cz, Oldřich Bajer, dosáhla v loňském roce na tržby ve výši 706 milionů Kč bez DPH.
To oproti roku 2015 představuje zhruba 56 procentní nárůst, s tím, že nejvíce, konkrétně 81 % se na tržbách Zootu, která se aktuálně umístil na 43. příčce žebříčku 1000 nejrychleji rostoucích evropských firem (mezi lety 2012 az 2015), sestaveným anglickým deníkem Financial Times, podílel český trh. O zbylých 19% se pak dělí Rumunsko a Slovensko.
„Firma na všech třech trzích zdravě roste a nadále upevňuje svou pozici. Při současné velikosti těžko můžeme předpokládat, že by se růst obratu dal udržet v úrovni dvojnásobků, jako tomu bylo v počátečních letech. Loňský nárůst o 56 procent proto vnímáme jako velmi uspokojivý a podobné tempo bychom rádi udrželi i letos. Aktuálně plánujeme růst ideálně kolem 50 procent,“ říká Petr Ladžov, spolumajitel a finanční ředitel ZOOT.
Hrubý provozní zisk před úroky a zdaněním české části skupiny, pak činil 2,9 milionů korun.