Populární eshop Zoot má nového šéfa marketingu. Pavlínu Louženskou nahrazuje Jiří Caudr
Pravděpodobně nejznámější módní e-shop na českém internetu: Zoot, prochází zásadní změnou ve svém marketingovém oddělení. Nově ho povede Jiří Caudr, který svých zkušeností nabyl například u telekomunikační společnosti O2.
Na pozici šéfa marketingu v Zootu nastoupí Caudr od 1. března, kdy nahradí Pavlínu Louženskou, která vedla marketing tohoto úspěšného českého e-shopu s oblečením zhruba dva roky. Jako první o zprávě informoval Mediář, který zároveň dodává, že Louženská, jež dříve pracovala například v digitální agentuře H1, Zoot neopustí, nýbrž se přemístí na dosud neznámou pozici, kde se bude pravděpodobně zaměřovat na „produkt a s ním související byznysové příležitosti“.
Caudr byl od roku 2015 hlavou marketingového a online komunikačního oddělení u operátora O2. Tento post však ke konci minulého roku opustil a začal budovat vlastní projekty jako Book Therapy (výběr knih v Praze) nebo Lípa (e-shop s originálními dárky).
Foto: Zoot, reprofoto Youtube