200 milionů e-mailů měsíčně a 59 milionů v tržbách. Český Ecomail si z loňska udělal rekordní rok
Platforma na odesílání e-mailů pomáhá e-shopům automatizovat kampaně. Její zprávy už putují do 160 zemí světa.
Když v polovině roku odhadovali, jak letošek skončí, cílili na obrat 55 milionů korun. Už to měl být rekord. Nakonec se jim ho podařilo ještě o něco navýšit. Platforma Ecomail, která firmám pohybujícím se v online prostředí nabízí možnost automatizovaných e-mailingových služeb, loni narostla o víc než 60 procent a dosáhla tak obratu 59 milionů korun.
Zakladatelé společnosti Jakub Stupka a Jan Tlapák ale věří, že to bude teprve letošek, který bude pro jejich podnikání klíčový. Už teď každý měsíc doručili průměrně 200 milionů e-mailů do 160 zemí světa, expandovat do zahraničí ale teprve chtějí, a to do konce roku. Což má jejich dosah výrazně změnit.
„Potenciál je obrovský. Pokud uspějeme, předpokládáme, že se náš obrat zvýší odhadem až na 90 milionů,“ myslí si Jakub Stupka, COO a spoluzakladatel firmy. V posledních letech skutečně tuzemská společnost o desítky procent rostla.
Loni dosáhla obratu 36 milionů korun, což je meziročně o 64 procent víc. Za poslední rok se klientská základna rozšířila o 40 procent. Nástroj nově používá například prodejce kontaktních čoček a brýlí Alensa, eXe Jeans nebo Multisport. Společnost dlouhodobě spolupracuje i s Jägermeisterem, Českým rozhlasem nebo vydavatelstvím Vltava Labe Media.