Kupi.cz chce změnit nakupování v Česku

Pavel HoralíkPavel Horalík

kupi-cz
0Zobrazit komentáře

Projekt Kupi.cz, o kterém se zatím na české internetové scéně moc nemluví, za to sklízí popularitu v tradičních médiích (z jeho informací čerpala např. Česká televize) nadále roste a získává si velkou popularitu.

Web začal fungovat v druhé polovině loňského roku a aktuálně ho využívá 200 000 uživatelů. Projekt denně navštíví 50 tisíc uživatelů, kteří na portálu hledají aktuální slevové akce v supermarketech a hypermarketech. Na Facebooku má stránka stránka Kupi.cz téměř 42 000 aktivních fanoušků.

Za projektem stojí zkušení internetoví podnikatelé – Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří stáli u zrodu slevového agregátoru SlevyDnes.cz. Ten úspěšně prodali koncem roku 2011. “Cílem projektu Kupi je změnit způsob nakupování a usnadnit lidem procházení slevových letáků, které každý týden plní schránky domácností po celém Česku,” popisuje David Kopčil.

Na projektu nyní pracuje celkem 8 lidí plus 3 externisté. Do konce roku by měla být spuštěna mobilní aplikace. “Ta dodá celému projektu nový rozměr, protože si v reálném čase budete moci přímo z obchodu oskenováním čárového kódu zjistit, jakou cenu má produkt u konkurence a rozhodnout se, zda se vám vyplatí ho koupit,” uzavírá Kopčil.

Celý projekt je financován z vlastních zdrojů, ale několik nabídek od významných investorů už zakladatelé obdrželi. Nakupování potravit na internetu je totiž zcela jistě jednou z dalších “velkých věcí”.

Rubriku Startupy podporujíjt-retina