Čínská appka WeChat si začíná brousit drápky na USA. K propagaci využije food delivery službu…

Michal PtáčekMichal Ptáček

wechat
0Zobrazit komentáře

Oblíbená messaging aplikace WeChat, která je provozovaná čínským gigantem Tencent a kterou celosvětově aktivně používá více než 272 milionů uživatelů, by ráda více rozšířila svoje pole působnosti i “na západě”, konkrétně pak v USA.

Při této příležitosti nyní spouští velmi jednoduchou kampaň, o které jako první informoval The Wall Street Journal. Uživatelé, kteří konkrétně spárují svůj Google účet s WeChat appkou a pozvou do ní pět dalších přátel, obdrží 25 dolarový kupon, který následně mohou využít k objednání jídla na food delivery portálu Restaurant.com. Kromě USA se WeChat snaží delší dobu prosadit například i v Latinské Americe, kde však její tvůrci nasadili úplně jiný kalibr. Tváří kampaně na tomto trhu se totiž stal fotbalista Lionel Messi…

Co se aplikace WeChat samotné týče, velmi zajímavý je například její meziroční růst aktivních uživatelů. Ten se mezi rokem 2012 a 2013 pohyboval okolo 124 procent.

Kampaň v Latinské Americe…

foto: Sinchen.Lin/Flickr

Rubriku Startupy podporujíjt-retina