Food delivery startup Munchery získává 28 milionů dolarů. Investičního kola se účastní i celebrity

Michal PtáčekMichal Ptáček

munchery_1
0Zobrazit komentáře

Po newyorské službě Blue Apron, která včera ohlásila investici ve výši 30 milionů dolarů, se zajímavé věci dějí i u konkurence.

Konkrétně u sanfranciského startupu Munchery, který na oficiálním blogu informoval o získání 28 milionové investice v dolarech. Na rozdíl od Blue Apron, které podobně jako české Vaříme.cz zákazníkovi přiveze pouze ingredience s návodem na přípravu, jde Munchery opačnou cestou a za pomoci špičkových kuchařů z kulinářských restaurací připravuje a rozváží už hotová jídla, které je následně potřeba pouze ohřát. A zájem evidentně je, protože služba v San Francisku denně přijme okolo 1500 objednávek a její tržby údajně rostou o 20% měsíčně.

Aktuální investice, na které se podílejí fondy SherpaVentures, Menlo Ventures, e.ventures, ale také například herec, scénarista a režisér Jon Favreau nebo korejsko-americký street food mág Roy Choi, pak poslouží především k rozšíření Munchery na nových trzích. Jako první by měla následovat další vyhlášená americká foodie destinace a to konkrétně Seattle.

Roy Choi a Jon Favreau jsou novými investory v Munchery…
munchery_2

foto: Munchery