Prémiový food delivery startup Caviar ohlašuje investici ve výši 13 milionů dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

caviar_1
0Zobrazit komentáře

Na trhu amerických služeb specializujících se na rozvoz jídel, je v poslední době docela dost živo.

Po newyorském startupu Blue Apron, který před 2 týdny získal investici ve výši 30 milionů dolarů a konkurenčním Munchery, který za účasti SherpaVentures, Menlo Ventures, e.ventures, ale také například herce, scénaristy a režiséra Jona Favreau získal 28 milionů dolarů, si pro investici došla i přibližně 2 roky stará služba Caviar ze San Francisca. Ta se specializuje na rozvozy jídel převážně z luxusních/kulinářských restaurací, s tím,  že průměrná hodnota objednávky se údajně pohybuje okolo 80 dolarů.

Podle The Wall Street Journal služba konkrétně od fondu Tiger Global Management získává částku ve výši 13 milionů dolarů, která by měla posloužit nejen k rychlejší expanzi v USA, ale také v boji s konkurencí, včetně dosavadní jedničky na trhu, kterou není nikdo jiný, než GrubHub.

Nejde jinak o první investici, kterou Caviar získává. Přibližně před rokem totiž do startupu vložily fondy Andreessen Horowitz, Winklevoss Capital Management a Ironfire Capital okolo 2 milionů dolarů.

Rubriku Startupy podporujíjt-retina