Šéf populárního webu Čilichili.cz míří do digitální agentury Bubble Lukáše Kořínka

Michal PtáčekMichal Ptáček

bubble
0Zobrazit komentáře

Digitální agentura Bubble, s jejímž zakladatelem Lukášem Kořínkem, jsme vám nedávno zprostředkovali velmi zajímavý rozhovor, ve kterém poodhalil nejen budoucí plány firmy, si připsala cennou posilu. Její tým totiž rozšiřuje Martin Pistulka, který od roku 2009 působil jako šéf populárního magazínu Čilichili.cz, patřící telefonnímu operátorovi Vodafone (od prosince 2013 dodával Pistulka obsah pod hlavičkou partnera Vodafonu, agentury Boomerang Publishing).

korinek

Přečtěte si takéLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korunLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korun

Pistulka, který dovedl webovou verzi Čilichili k měsíční návštěvnosti pohybující se okolo 1 milionů unikátních uživatelů, bude nyní v Bubble působit jako šéf obsahové části, kdy z pozice lead copywritera bude zodpovědný za obsahové strategie, formáty a obsah kampaní, které Bubble pro své klienty realizuje.

„O úspěšnosti komunikace značek na internetu rozhoduje hlavně obsah, s nímž je třeba pracovat ve všech formátech a velmi promyšleně. Jen tak je možné získat a dlouhodobě udržet pozornost lidí. Martin patří k nejlepším a nejzkušenějším digitálním copywriterům v republice a vážíme si toho, že se k nám přidal,“ říká zakladatel agentury Bubble, Lukáš Kořínek.

Martin_Pistulka_Bubble
Martin Pistulka

foto: Bubble