Skupina Rockaway Jakuba Havrlanta získává podíl v realitním serveru Bezrealitky.cz

bezrealitky
0Zobrazit komentáře

Investiční skupina Rockaway Capital, kterou vede podnikatel Jakub Havrlant, a která v nedávné době investovala takřka 2 miliardy korun do prodejce zájezdů Invia.cz nebo přes 47 milionů do startupu Gjirafa.com, má za sebou další nákup. Podle serveru Lupa.cz totiž získává 34,5% podíl v českém realitním serveru bez přítomnosti realitek Bezrealitky.cz.

Do startupu, který sám Jakub Havrlant v roce 2007 založil se tak díky vedení své investiční skupiny dostává po 5,5 letech znovu s minoritním podílem. Majoritu ve výši 51% získává nově skupina Media Bohemia pod svojí firmou MMM Digital za nespecifikovanou částku a 14,5% zůstává Genesia Investment v rámci společnosti Pricetown s.r.o., která byla až do teď jediným vlastníkem.

fbmobile

Přečtěte si takéFacebook chystá funkce, které usnadní nákupy v obchodech nebo utajené konverzaceFacebook chystá funkce, které usnadní nákupy v obchodech nebo utajené konverzace

Server Bezrealitky.cz měsíčně využije takřka 400 tisíc návštěvníků, a přes platformu samotnou se provede několik set realitních obchodů. Samotné realitky, které nabízejí své služby za provizi mají k registraci nepovolený přístup pod možnou pokutou 35 tisíc korun. Rockaway navíc věří, že potenciál, který český realitní trh nabízí je stále nevyužitý a nákup podílu tak byl dalším logickým krokem.

Tesla Model 3 si za 3 dny předobjednalo už 276 tisíc zákazníků

Michal BenatzkyMichal Benatzky

mod
0Zobrazit komentáře

Automobilka Tesla, která patří do impéria miliardářské celebrity Elona Muska představila v pátek světu svůj zatím nejdostupnější elektromobil nazvaný Model 3. Nový přírůstek do rodiny revolučních elektroaut vyvolal obrovský rozruch ještě před samotným odhalením, kdy si novou Teslu objednalo na 100 tisíc lidí, kteří své budoucí auto ještě ani neviděli.

teslaunveil

Přečtěte si takéTakhle bude vypadat nový model Tesly, který dostane rychlé nabíjení a dojezd 346 kilometrůTakhle bude vypadat nový model Tesly, který dostane rychlé nabíjení a dojezd 346 kilometrů

luckey-zuckerberg

Přečtěte si takéMeta a Anduril vyvíjejí AR technologie pro americkou armáduRozešli se ve zlém, teď jsou z nich parťáci. Zuckerberg a Luckey spojili síly ve jménu americké armády

Nyní však Elon prostřednictvím svého Twitteru informoval svět o tom, že během prvních 24 hodin od spuštění objednávek si cenově nejdostupnější Teslu zamluvilo na 180 tisíc lidí. A situace pro Teslu je s odstupem hodin navíc stále růžovější. Podle posledních údajů už totiž společnost eviduje neskutečných 276 tisíc předobjednávek, což jasně dokazuje, jak velký je o tuto novinku zájem.

Musk se také pochlubil průměrnou cenou, za kterou se jednu Teslu podařilo prodat. Ačkoliv startuje Tesla Model 3 na částce 35 tisíc dolarů (832 tisíc korun). Průměrná cena jedné prodané Tesly činila první den 42 000 dolarů, v přepočtu tedy zhruba 995 000 korun.